Dobrý den.
Je tady prosím paní učitelka z mš, která pracuje u nejmenších dětí? Děkuji
@xxkatka90 ano, mám ve třídě prcky 2-4roky
Co tě zajímá?
Nejsem přímo učitelka ale třeba poradím
@emamir
@barulinka20
@potaplice
@bara88
Holky, jestli nevadí, využila bych a zeptala se. Dostala jsem dneska výkres od dcery ze školky a na zadní straně byly vytištěné podzimní úkoly. Je nějaká fb skupinka nebo stránky s úkoly pro fakt malé děti? Všechno mi vždycky přijde spíš jako pro předškoláky 🤔
@mourovatakocka jestli můžu odpověď dle sebe (dva roky ve školce, deti od dvou let), o jak staré dítě se jedná? Me to nepřijde jako nereálný... Rozvijis tím jeho fantazii, u nás se třeba dělali desky, s tím,že pak se na konci porovnalo, jak se to dítě vyvíjelo (myslím, tím např. jakoby, že vidíš, jaké na začátku dělo,, cmaranice,, a na konci skolky už např dokázalo namalovat smysluplný obrazek) Tak to třeba u vás ty paní učitelky chtějí, at to prostě zkouší a nebo to může byt jako např. U dcerky ve školce, kde je poznat, že jim tam hoooodně pomáhají paní učitelky, vždycky když mají vystavené obrázky, tak vidíš jak je to dokonale a přitom víš, že i tvé vlastní dítě by to takhke dokonale nezvladlo... Což mě někdy mrzí, že to vlastně svým způsobem není její práce a,, nevidím,, ty pokroky...
@ajja87 Dceři je tři a tříčtvrtě - měla by zvládnout mnohem víc, ale nemám srovnání. Dneska jsem probírala časopisy pro školkové děti a bylo tam třeba bludiště, hledání rozdílů, hledání stejných stínů. Pro dceru je to ještě moc a chybělo mi tam právě nějaké blbosti typu sběr plodů, zvířátka, prostě co je na tom papíru ze školky. Nějaké banality... V jeslích třeba měli týden jakože dopravní výchovu a lepily semafor. Tak takové tipy na triviální úkoly.
Aktualne trida 2-3letych, 19kousku 😬😉😁
A mam zkusenost i z tridy 2-3letych 28 kousku 🤯🤯🤯