Dotazník - Soukromá MŠ

mandlicek
25. lis 2022

Ahoj všem,

mohla bych poprosit o vyplnění krátkého dotazníku k seminární práci pro VŠ, kterou studuji?

https://forms.office.com/r/zWp0aTUzH3

Děkuji mnohokrát 🙂

Krásný den,

mandlicek

snailice
25. lis 2022

Vyplneno, ale s castkou skolkovnyho nesouhlasim …chybi mi tam rozpeti do 10 tisic🙂, tak jsem dala tech 16-20, ale to je fakt mazec, to bych nedala ani nahodou 🙈

mandlicek
autor
25. lis 2022

@snailice Chápu, ale musím vyjít z určitého zadání 🙊... Děkuji za vyplnění ❤

mia_von_prag
25. lis 2022

My platíme kolem 10 tisíc měsíčně. Ta možnost opravdu chybi, nevím co označit

carmenz
25. lis 2022

Já jsem to nevyplnila kvůli té částce. To nejsem vhodný vzorek respondenta, ani u nás v krajském městě to takové pálky za MŠ nejsou, a bohužel bych takovou školku ani nemohla zvažovat.

elu
25. lis 2022

@carmenz tak to taky nebudu vyplňovat... My jsme platili 4 tis 😄... To je jak když flusne 😄

barulina
25. lis 2022

@mandlicek taky jsem vyplnila, ale ta částka mi tam taky nesedi. Já platila do 10tis

andelka
25. lis 2022

Zasekla jsem se též u 8. Proč tak vysoké cifry? U nás se to pohybuje na polovině první možnosti a i to je příliš.

andelka
25. lis 2022

@mandlicek z jakého zadání? Tohleto snad většina lidí nebude ochotná zaplatit nikde. Možná Praha,Brno. Ta první možnost je můj plat. Mimo státní školky se pohybují v úplně jiných číslech a i to je pro některé velká zátěž, ale do státní jim třeba dítě nevzali a do práce musí.

jana_zofie
25. lis 2022

@andelka jestli je tam nad 10 tisic, tak to je vic nez vetsina soukromych i v Brne... Takze ani ja nemam co vyplnovat a tedy ani nerozklikavam.

mandlicek
autor
25. lis 2022