Dárky pro učitelky do školky. Máte tip?

zuzita15
8. kvě 2023

Zdravím! Co dáváte školkovým učitelkám na konci roku? Dcera tam byla jeden rok a letos přechází, takže vlastně něco na rozloučenou. Nechci žádný doma vyrobený “nahovňák”, který akorát tak vyhodí do koše. Nejlépe něco spotřebního, ale nevím, co mají rády, takže zároveň něco neutrálního 😃
Díky za tipy

areh
8. kvě 2023

@zuzita15 dávala jsem lepší čaj, kamarádka malý šáňo. Dál oříšky a pod. Buď to snědí nebo rozdají 🤷🏼‍♀️

bubbi
8. kvě 2023

já jsem se zeptala přímo učitelek, jestli pijí víno, případně jaké. Takže dostaly láhev vína, mix oříšků a balíček lámané čokolády. Kdyby víno nepily, dala bych místo toho třeba kafe, nebo podle momentálního nápadu, hlavně aby to bylo jedlé a pitelné 😉

korin
8. kvě 2023

Kornout různých druhů sušeného ovoce 🙂

nikoulinka
8. kvě 2023

My dávali poukaz do drogerie a poukaz do knihkupectví. Byly nadšené 🙂 Květiny a čokolády moc nechtějí, dostávají to každý rok a mají toho fůru 🤣

aaaa15
8. kvě 2023

@zuzita15 Také se budeme letos loucit, dcerka půjde po roce do jiné školky. Mám planu koupit poukázku pro každou do kavárny (200,-) a oříšky v kornoutku. Místo květiny přemýšlím, že koupím bylinky v květináčku. Ty by mohli využít víc než květinu 🤷‍♀️

zuzita15
autor
8. kvě 2023

A jeste se zeptam, mame dve tridni ucitelky a dve asistentky, ktere se venuji vetsinou vsem detem, daly byste vsem ctyrem to same, nebo tridnim neco vetsiho?

bubbi
8. kvě 2023

@zuzita15 v naší školce asistentky nebyly, ale dala bych všem stejně. U dcery ve třídě (ve škole) asistentka je a taky nerozlišuju 😉

marea2000
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
lbm
13. kvě 2023

My první rok dávali dárkový doma dělaný na míchané nápoje se všemi ingrediencemi + tři recepty které z toho připravit, učitelky byli dojaté, kuchařkám, a slečně od úklidu jsme donesli bonboniéru.