Zdravím! Co dáváte školkovým učitelkám na konci roku? Dcera tam byla jeden rok a letos přechází, takže vlastně něco na rozloučenou. Nechci žádný doma vyrobený “nahovňák”, který akorát tak vyhodí do koše. Nejlépe něco spotřebního, ale nevím, co mají rády, takže zároveň něco neutrálního 😃
Díky za tipy
já jsem se zeptala přímo učitelek, jestli pijí víno, případně jaké. Takže dostaly láhev vína, mix oříšků a balíček lámané čokolády. Kdyby víno nepily, dala bych místo toho třeba kafe, nebo podle momentálního nápadu, hlavně aby to bylo jedlé a pitelné 😉
Kornout různých druhů sušeného ovoce 🙂
My dávali poukaz do drogerie a poukaz do knihkupectví. Byly nadšené 🙂 Květiny a čokolády moc nechtějí, dostávají to každý rok a mají toho fůru 🤣
A jeste se zeptam, mame dve tridni ucitelky a dve asistentky, ktere se venuji vetsinou vsem detem, daly byste vsem ctyrem to same, nebo tridnim neco vetsiho?
My první rok dávali dárkový doma dělaný na míchané nápoje se všemi ingrediencemi + tři recepty které z toho připravit, učitelky byli dojaté, kuchařkám, a slečně od úklidu jsme donesli bonboniéru.
Druhý rok paní učitelky dostali domácí doma dělaný medovník s nápisem z čokoláda Děkuji za vše co pro mě děláte a podpis dcery. uklízečka a kuchařky dostávali láhev bílého vína s poděkováním.
Tento rok dcerka ve školce končí budeme dávat paní učitelkám šampaňské s jahodami a poukaz na neomezenou konzumaci v running sushi ( jeden poukaz vyjde na 500, ale je pro dva lidi v týdnu na dvě hodiny) 🙂 ( víme že sushi mají rádi)
ostatní zaměstnanci dostanou asi nejspíše láhev vína ;)
Nejsem moc zastáncem prachopelek, svíček, hrnečků atd.
S kosmetikou je to také těžké, né vždy se trefíte.
Táta pracoval ve škole a vždy říkal, že nejlepší jsou jedlé nebo pitelné dárky ;)
Ono i hodně záleží jaký vztah máte s učitelkami vy i dítko, kolik peněz chcete investovat 🙂
Dcera má dvě učitelka, jedna z nich je i zároveň ředitelka a asistentku, ze třidy dostávají všechny stejně 🙂