Dárek pro učitelky. Komu všemu koupit?

8. čer 2024

Zdravím, možná to zde už někdo řešil... Nevím!? Tak se zeptám 😉. Přemýšlím nad dárky pro učitelky do školky a váham komu všemu vlastně koupit 🫢. Dcera tam je prvním rokem a hodně se to tam měnilo (protože hlavní učitelka byla nemocná), zaskakovaly učitelky z jiných tříd. Bavila jsem se s pár maminkami a ty budou dávat i kuchařkam, školnici atd .. když jsem to spočítala tak se jedná o 11lidí 🫢🫢.
Jak je to u vás?

elesse
8. čer 2024

U nás někdo nedává nic, já jsem koupila oběma učitelům a asistentovi učitelský tubus od mixit. Taky syn chodí první rok do školky, bylo by mi hloupé nedat nic, ale zas ne celé školce🙂 Praha...

ladyhacek
8. čer 2024

na vánoce dostal každý, asi 10 lidí. Dělali jsme čoklády, koupila jsem pár čokolád lehce nehcala povolit v troubě a posypala zdobením (ovoce, oříšky...) dala do celofánu, nebo jsem koupila velký pytel oříšku a nasáčkovala do menších, hlavní učitelky měli větší pytlík, ostatní symbolický.

Také jsem přemýšlala nad dárkovým košem, každý by si tak mohl vzít něco

hanka_12345
8. čer 2024

kucharkam to uz je docela dost lidi. Ja nevim no, to mi prijde trosku prehnane, my dame ucitelkam a asistentce co ma syn, plus teda skolnici ale to je zena andel..jezdi s nimi i po vyletech a pomaha ucitelkam, rano nas vita tak te taky dam ale tim to hasne

g_m
8. čer 2024

Davam prosecco ucitelkam ze tridy, jestli se nějak stridaji a zaskakuji neresim...

hanka_12345
8. čer 2024

kdyz jsem davala na vanoce tak se na me divala ucitelka jak na debila a velmi dulezite mi sdelali ze se to tam nedelaaaa.... nesla sem cokoladu , zadna prehanka...pripadala jsem si jako idiot

tereza0111
8. čer 2024

Na zakladce jsme meli spoluzaka, jehoz maminka si takhle predchazela snad uplne vsechny (vcetne kucharek, skolnika, nevim kdo tam jeste vsechno byl).. Davali jsme mu to dost sezrat, ze se snazi byt "protekcni" mazanek.