Porodnice - dotazník.

cavie
19. led 2020

Zdravím, jsem studentkou 3. ročníku oboru Porodní asistence a píšu bakalářku na téma Výběr porodnice z pohledu rodičky.

Chtěla bych vás poprosit o vyplnění mého dotazníku, jehož výsledky budou sloužit jako podklad k výzkumné části. Dotazník je samozřejmě anonymní.

Předem děkuji za vaši ochotu a čas 😊

https://forms.gle/YwWwZQ82xMPZoAc76

Také budu velice vděčná za jakékoliv připomínky a zpětné vazby, abych mohla případně dotazník či práci vylepšit. 🤗

nik1
19. led 2020

@cavie Hotovo. Dotazník srozumitelný a vyplněný byl rychle. Možná bych uvítala otázku na lidský přístup personálu. I jedna sestra třeba na novorozenecké může úplně zkazit celý pobyt v porodnici. Mohla bych povídat. A dost lidí také vybírá porodnici podle toho za co všechno a kolik se platí. Ale chápu, že do dotazniku nejde vecpat všechno. Ať se daří.

olga_
19. led 2020

@cavie Hotovo, super dotazník. U poslední otázky bych ocenila možnost jiné - já vybírala na základě jiných kritérií, protože jsem podruhé rodila dvojčata. U otázky, kdo pomáhal s výběrem porodnice bych uvítala vedle možnosti porodní asistentka také variantu dula.

krtcice
19. led 2020

@cavie hotovo, vyplněno, dotazník dobrý. Nic bych neměnila.

cavie
autor
19. led 2020

Moc vám děkuji - dotazník byl původně mnohem delší, mnoho otázek jsem musela vyškrtnout nebo spojit - aby ho vůbec někdo vyplnil celý 😅 Dulu jsem tedy dala do kategorie kamarádka 😊

karla2015
19. led 2020

hotovo

adinka19
20. led 2020

@cavie Hotovo 🙂

cikitkapb
20. led 2020

Já sice rodila jen jednou, ale vyplnila jsem i tu část pro vícerodičky, páč jsem těhule a tak budu porodnici znovu vybírat. 👍🏻

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.