Bakalářská práce, prosím o vyplnění dotazníku

dalia1
4. bře 2015

Dobrý den,
chtěla jsem Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku k mé bakalářské práci. Jsem studentkou 3.ročníku Západočeské univerzity v Plzni a téma mé bakalářské práce je Péče o fyziologického novorozence. Dotazník je zaměřen na spokojenost matek s personálem a identifikaci novorozence. Moc by mi to pomohlo. Níže přikládám odkaz na dotazník. Předem se omlouvám, pokud jsem vložením této diskuse s prosbou nějak překročila pravidla této stránky.
Děkuji za Vaší pomoc.

http://goo.gl/forms/1h1m4f5ibP

cabo
4. bře 2015

Vyplneno
Jen k otazce 15-ja v porodnici na pokoj dostala prirucku ohledne kojeni a dalsich vecech....

hanyzka11
5. bře 2015

i já měla příručku na pokoji

chris_n
5. bře 2015

hotovo, jen teda ta první otázka. Resp. ten identifikační náramek. Já ho dostala snad až po narození malé. Až věděli jistě co je to za pohlaví a tak. Ne hned při příjmu 🙂

simonceli
5. bře 2015

@dalia1 hotovo a prirucka na pokoji byla a taky jsem ji dostala domu

simhav
5. bře 2015

Tak vyplněno, jen ty informace ohledně přebalování, oblékání braly sestry asi jako samozřejmost...Naštěstí si všechno pamatuju od doby, kdy byla moje mladší setřička miminko, a hlavně zapracoval asi taky matřský instinkt 🙂

dolfino
5. bře 2015

Vyplněno 🙂

dalia1
autor
5. bře 2015

Všem moc děkuji, moc mi Vaše spolupráce pomáhá 🙂 Ohledně příručky... Je to super, že jste jí na pokoji dostali, ne všude tomu tak je, ovšem věc jiná je, jestli Vám ta příručka k něčemu byla, nebo jestli tam měli pouze nějakou jen aby se neřeklo... Vyhovovala Vám příručka? Jinak moc prosím, jestli máte nějaké kamarádky nebo známé, které by mi dotazník také mohli vyplnit, byla bych Vám moc vděčná 🙂 Všem moc děkuji za pomoc 🙂

morgan
5. bře 2015