Ahoj holky, jsem podruhé těhotná, první porod skončil akutní sekcí pro nepostupující porod a mimi mělo 3900 g. Teď u druhého jsem změnila lékaře a ten mi naznačuje, vzhledem k tomu, že mám užší pánev (prý na hranici), že by přirozený porod doporučoval pouze u dítěte do 3,5 kg. Jaké jsou vaše zkušenosti v tomto případě? Děkuju za reakce 🙂
@novynka Měla jsem pánev taky na hraně a porodila jako prvorodička 4000g a 54cm.. na dvě zatlačení byl venku..Cvičila jsem s Epinem..Zkusila bych se poradit ještě s jednim gynekologem..
Asi bych se o tom radši poradila ještě s jedním lékařem - ideálně až začneš chodit na kontroly do porodnice a pokud by dospěl k názoru, že máš úzkou pánev a očekává se větší mimi, šla bych na sekci. Je rozhodně lepší jít na plánovanou sekci než na akutní
@novynka ahoj, jsi po sekci, uzka panev. Osobne ja, volila bych planovanou sekci ve spinalu. Jistota predejiti komplikaci typu uviznuti v rodidlech, ruptura delohy, aj. Samozrejme by komplikace nemusely byt, ale to clovek dopredu nevi. At tak nebo tak, nebudes o nic min mamou nez kdyby jsi porodila vaginou 🙂
Za mě taky císař, já mám dva. A osobně bych v tvém případě v bec neuvažoval a nad normálním porodem. Jsem cita
Mám za sebou dve sekce, první sekce byla taky uzka pánev a velké miminko, po druhé jsem strašne chtela rodit prirozene....., Ale když k tomu došlo, sice miminko nebylo tak velké, ale bylo to na hranici, malá byla hodně vysoko a ještě k tomu mi kontrakce nezesilovali a neskracovali, ale naopak, slábli a prodlužovali.... Řekli mi že to mužeme zkusti, ale muže to byt na hodne dlouho, že by me zbytečně nechali vysílit a nakonec by mi museli udělat akutního císare... Tak jsem nakonec souhlasila s císarem ve spinálu......
Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu
Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.
Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.