Může začít porod i bez odchodu hlenové zátky?

vali1
18. kvě 2015

Holky, začínám mít už typické příznaky blížícího se porodu, poslíčky, bolesti a tvrdnutí břicha. Dnes u Dr., prý se to chystá. Mám být klidná, že se jedná jen o poslíčky, když mi neodešla ještě h. zátka. Nebo někomu odešla až v den porodu? díky moc

slunicqqo
18. kvě 2015

u prvního porodu jsme vyjížděli do porodnice když jsem měla kontra co 5 minut v půl 5 ráno, zátka mi neodešla, v 10 se malá narodila, u druhého mi odešel vážně jen kousíček asi den před porodem

vali1
autor
18. kvě 2015

díky, zapomněla jsem se zeptat lékařky... 🙂
@slunicqqo

betelgeuzz
18. kvě 2015

@vali1 já teda nikdy neslyšela, že by dr řešil, jestli odešla hlenová zátka a podle toho hodnotil, jestli už porod začíná, či ne. Někdy to ani nemusíš postřehnout, že odešla, jindy odejde, až při samotném porodu. u prvního porodu vůbec nevím, že odešla.

love12345
18. kvě 2015

zkuste si dát horkou sprchu, poslíčky by se měly zmírnit...porod by se měl naopak rozjet 🙂 a co jsem tak četla, tak hlenova zatka může a nemusí odejít před porodem...může až v průběhu porodu

aspnet
18. kvě 2015

Mě odcházela prakticky pár posledních dní před porodem... Ale doktorka to teda taky vůbec neřešila. Poslíčky jsem měla celý večer a pak celý druhý den (před porodem), večer ve 20:OO jsem začala kontrakce počítat, stupňovaly se (jak četnost tak bolest) a o půl 2 ráno mě přítel vezl do porodnice. Malá se narodila v 9hodin ráno 🙂

lv
18. kvě 2015

O zatce u 1.porodu vůbec netuším, u druhého odešla ráno a večer bylo miminko.

prcekverunka
18. kvě 2015

@vali1 Hlenová zátka mi odešla v porodnici, když mi praskla voda, takže určitě nemusí předem.

sway24
18. kvě 2015

Me taky az po prasknuti vody.

evulina77
18. kvě 2015

@vali1 nějakou zátku jsem zaregistrovala až u třetího porodu, vodu mi praskali vždy až v průbohu porodu. Rozhodující byly vždy kontrakce, který nešly rozehnat ve sprše...

mandala
18. kvě 2015