Lze rodit po dvou SC přirozeně? A kde?

lalolita
8. čer 2021

Zdravím ženy,
Vím že spoustu žen bude proti,ale zajímá mě,zda s tím má někdo zkušenost. s jednou paní už si píšu,takže sbírám informace.😉
Nicméně zajímá mě,zda má někdo zkušenosti rodit přirozeně po dvou sekcích a kde?
Vím,že z 90% se neptají a je automatická třetí sekce, já bych chtěla zkusit rodit přirozeně. Ano jsou tam rizika ruptury dělohy a za to to nestojí,ale i tak ve mě hlodá červík,zda to jde.

Dík za zkušenosti.

ee.liska
8. čer 2021

@lalolita
Já jsem rodila v Uherském Hradišti. Poslal mne tam můj gynekolog na domluvení sekce kvůli KP. Chtěla jsem rodit vaginálně a tak jsem tam se spoustou odborníků konzultovala a konzultovala 🙂 A právě přišlo na přetřes i téma 2x sekce a pak přirozený porod. V UH to podporují, pouze musí vše probíhat tak jak má a hlídá se hlavně tloušťka jizev. Maminka je hodně sledovaná.

lalolita
autor
8. čer 2021

@ee.liska já jsem blíž k Olomouci,což tam to nehrozí. Pak vím o Vyškově a Ostravě.😉

felixfelicis
8. čer 2021

Vím o Jihlavě.

keksik002
8. čer 2021

@lalolita mamka dvakrat CS a potreti prirozene a dokonce KP ;) takze ano jde to a zalezi na ochote personalu a presvedceni nemocnice. Rodila u Milosrdnych bratri v Brně

sangina
9. čer 2021

DOBRÝ DEN PTEJTE SE MÁM OSOBNÍ ZKUŠENOST

inkheart
9. čer 2021

Vyškov je tím známý, proběhly tam i porody po 3 sc

stenlunka11
10. čer 2021

@lalolita já mám za sebou teda jeden císař a další porod přirozeně 🙂a rodila jsem v Olomouci

vendes
10. čer 2021

Zkuste na FB skupinu Vaginální porod po císařském řezu

lalolita
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
lalolita
autor
11. čer 2021

@stenlunka11 jasný,no po jednom císaři se to dá.....

lalolita
autor
11. čer 2021

@vendes bohužel nemám FB.

vendes
11. čer 2021

@lalolita Aha, tak to nic. Jsou tam ženy, kterým se to povedlo, většinou s vlastní dulou na velkou informovaností.

lennus
11. čer 2021