Reklamace spotřebičů

stanulina
10. kvě 2016

Maminy, máte někdo zkušenosti.......
Koupila jsem si pračku v lednu 2016 přes net, vrchem plněná, Candy, začala mi z ní vytékat voda, ne při každém praní, tak dvě várky se vypraly normálně, pak po třetí malý čůrek vytekl před pračku na dlaždice, obrátila jsem se na servis, přijel pán, který na mě působil jako Pat a Mat. ☹ Zkoušeli jsme prát, samozřejmě voda zrovna netekla, závadu neshledal, mezitím několik telefonátů, aby se poradil s kolegou, odjel, já začala prát, voda začala vytékat. Znovu jsem se obrátila na příslušný servis, druhý den přijeli, a vyměnil mi po obvodu pračky, jak je guma, tak pod ní dával nějakou těsnící pásku a zkonstatoval, že jestli voda znovu poteče, že se musí vyměnit celý dvířka, že jsou křivé....... předtím mi řekl, že by to taky mohla být prasklá hlava.......
Voda z pračky teče pořád, nyní mi odpověděli ze servisu, že mi objednávají nový díl, předpokládám, že tedy ty dvířka.....
Obávám se, že po výměně dvířek, voda stále poteče, nejsem odborník nerozumím tomu, ale myslím, že problém bude někde uvnitř, těsnění, šrouby atd......
Jak dále postupovat, mám žádat o výměnu spotřebiče, vypadá to, že to bude běh na dlouhou trať, díky za Vaše názory a rady....... dám vědět jak to dopadlo Stáňa