Ahoj, chci se zeptat - přes internet jsem si koupila boty. Byly docela drahé ☹ Měla jsem je doma asi 3 týdny, než jsem je začala nosit. Když jsem je měla podruhé na sobě, vytrhnul se mi pásek, který drží kovovou přezku, v níž je provlíknutý jiný pásek, kterým se zapíná bota (viz. foto) Psala jsem do e-shopu, kde jsem boty koupila, jakým způsobem lze uplatnit reklamaci. Tam mi navrhli, abych si boty nechala na své náklady opravit a oni mi pošlou 500 Kč. Jenže mně se moc nelíbí způsob, jakým je tam ta páska upevněná a myslím si, že i když si to nechám opravit, tak se mi to může kdykoli vytrhnout znovu, což mi potvrdil i opravář obuvi. Nejradši bych byla, kdyby mi vrátili peníze zpět, ale nejsem si jistá, zda toto můžu po prodejci požadovat. Může mi prosím někdo poradit, jaké jsou moje další možnosti? Lze boty vrátit a požadovat peníze zpět? Děkuji 🙂
Pokud Vam reklamaci uznaji, mate narok na odstoupeni od smlouvy do pul roka od koupi. Takze pokud chcete zpet penize, mate na ne narok.
Ano. Musí reklamaci nejprve uznat, ale jelikoz je ta závada tak v brzke době, většinou je to výrobcem a reklamace se uzná....
Snad to bude v pohodě 🙂
Ok, určo se ozvu 😉
Nejsem si úplně jistá, ale mám za to, že prodejce je po zaslání zpět musí 1. na jeho náklady opravit, pokud nejdou opravit, 2. nabídnout stejné - nepoškozený nový pár těchto bot), nebo 3. jiné boty ve stejné ceně (ty ale nemusíš přijmout a necháš si vrátit peníze). Když ty boty nejsou opravitelné nebo stejné boty nemůže dodat, 4. vrací peníze.. Ale to nemám nijak podložené, jen si myslím, že to tak chodí..