Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, zda jste na tom některá jako já, nebo kde se dá zjistit.. Příští týden se zřejmě otevřou už pro všechny děti MŠ a dětské skupiny. V jedné z nich pracuji jako chůva.. Mám doma dceru, která chodí do 2 třídy. Navíte zda mám nárok na OČR, při rotační výuce na ten týden kdy bude doma? Všude čtu, že nárok nemají pedagogičtí pracovníci na ZŠ, v MŠ, speciálních školách, družinách, klubech. Ale o dětských skupinách ani ň.. O samotné OČR mi nejde, klidně pošlu dceru do školy i během distanční výuky, vím, že u nás to funguje dobře, jen nevím, jak se tedy mám zařídit.. Za reakce předem děkuju.
@cikitkapb chtěla jsem tím říct, že klidně půjdu do práce, že nejsem proti tomu, aby šla dcera do družiny v době distanční výuky, vím že některým rodičům to vadí. Jen nevím, jestli mám tu možnost.. Nebo jestli budu mít nárok já nebo můj muž na OČR. V 8 letech doma zůstat sama nemůže...
No, ono tak nějak při plánování vždycky na někoho zapomenou... ale není dětská skupina něco jako klub? Vystavil by ti tvůj zaměstnavatel potvrzení o tom, že prostě pracuješ s dětmi a tudíž budeš požadovat v době distanční výuky hlídání v družině? Ach jo, kdyby tak první stupeň mohl chodit do školy pořád, těm děckám to nedělá vůbec dobře☹
@kocvarovas Nevim to 100% ale pokud ti dceru vezmou v distancnich tydnech, tak narok nemas. Pokud te poslou do haje, ze na druzinu nemas narok, tak OCR mit muzes.
@j.a.n.i takže myslíš, že mám kontaktovat školu?
@zuzkasim naše ředitelka právě taky neví a čeká, až co rozhodne ve čtvrtek vláda, jestli fakt od pondělí všechno otevře.. Jenže já bych chtěla vědět už teď na čem jsem.. Zjišťovat to pak všechno v pátek a na poslední chvíli zařizovat bude maso..
@kocvarovas zkontaktuj reditelku skoly, kam dcera chodi a posli ji potvrzeni ze zamestnani a uvidis, jak se k tomu postavi. Pokud tam maji takovych deti vic, tak tu druzinu pro ne maji stejne zajistenou, takze by to nemusel byt problem. Za zeptani nic nedas.