Ahoj všem, mam dotaz. Dnes jsem ve schránce našla dopis, ze u mě byla 9.8. kontrola na nemocenské a nezastihli mě doma. Bohužel se mi dopis zasekl z boku dvířek schránky a vypadl na mě až dnes.
Nicméně vím, ze v době když jsem byla doma nikdo nezvonil, ani nevolal. V době mimo vycházky jsme byla na 100% doma. Mezitím jsem byla dvakrát u lékaře a ten také nic neříkal, řešila jsem s nim dokonce i to, ze sestřička neodeslala listek na peníze. Na listku, ktery jsem nyni našla chybí čas kontroly. V podělí budu samozřejmě volat, ale nevím jak k tomu přistoupit, jde mi o to abych ji neřekla od - do mám vycházky a paní je ja tam byla v cas kdy jste je neměla….. nesetkal jste se s tím někdo? Dekuju
@ilous123 Volat vám myslím nebudou, pokud tam lékař neuvedl vaše tel. číslo. Pokud jste byla ve sprše, vařila, spala - tak bohužel, neberou to jako omluvu. Musíte tam zavolat a podat vysvětlení. Víc tady asi nikdo neporadí. Může se stát i situace, že je vycházka špatně zadaná v systému (dostala jste papír od lékaře s vyplněnými vycházkami a jejich časy?), případně si toho kontrolor nevšimne a přijde v nevhodnou dobu. Od toho ale je pak ono podání vysvětlení a kontaktování, což by se mělo dít asap.
To je blbá situace teda. Myslím si, že si budou tak myslet, ze jste byla nekde na dovolené, ted se vrátila a teprve to řešíte.
Držím palce.
no a v tu středu jsi byla kde?
podle mě nejlepší bude zavolat lékaři, který ti tu neschopnost vystavil, nebo se za ním zastavit s tím lístkem od kontroly
protože asi na sociálním nemají tvoje vycházky evidovaný, takže... bych to raději řešila takto, když už je to tak dlouho po termínu.