Je mi smutno 9 dní po porodu, přejdou tyhle stavy?

verushe20
15. zář 2014

Ahoj,jsem 9 dní po porodu... A asi na mě padla nějaká depka či co... Malá v noci moc nespí takže sem dost unavená, místo toho abych byla šťastná tak jsem spíš smutná... Do toho můj přítel pracuje jako řidič takže sem celý den s malou doma sama a to mi taky moc nepřidá... 😞 Přejdou tyhle stavy smutku?

andelka
15. zář 2014

@verushe20 až se sladíte, srovnáte, tak snad jo. Kdyby ne, tak by to chtělo řešit. Podpora je po porodu důležitá, mít se s kým podělit a to jde těžko když je chlap mimo. Co kamarádky, rodina?
On ten první měsíc je náročný, totální změna, nezvyk, člověk spí když může a ne když chce, a většinou ne tolik kolik chce, pořád se musí přizpůsobovat mimču, které ještě ani nezná, začíná kojení..člověk se bojí to dítko i přebalit a obléct, jak je malinké a houby ví co může chtít když brečí..Ale to se srovná. Anebo si spíš člověk zvykne 😅

mantaray
15. zář 2014

@verushe20 jasně! To je hormonální tobogán v šestinedělí! Myslím, že ti tu asi všechny poradíme "vydržet" 🙂 A pokud bys cítila, že se to prohlubuje, tak se neboj obrátit na odborníka.

verushe20
autor
15. zář 2014

Nejvíc smutno mi je když jsem s malou sama

anetka1701
15. zář 2014

Když jsem čekala první dceru, dostala jsem nejlepší radu, kterou mi kdo mohl dát - "když usne miminko, měla by si lehnout i maminka". Když bylo dceři 9 dní, byli jsme nastěhované v ložnici a nedělali nic - jen se mazlili, kojila jsem, tulili se a bylo nám spolu dobře... Když doma nemáš chlapa, nemáš důvod se nezachovat úplně stejně :o) To ti totiž udělá úplně nejlíp. A když budeš spát přes den s malou, noční vstávání bude snažší :o) Drž se, bude líp...

andelka
15. zář 2014