Samovolný potrat 4.tt. Měl někdo stejný průběh?

sara0
19. kvě 2021

Ahoj holky, chtěla bych se prosím zeptat. Byla jsem cca ve 4tt, ale začala jsem “krvacet” tedy spis jsem měla krev jen na papíře, na vložce vždy čisto. HCG kleslo z 1700 na 1300 v pátek. V pondělí jsem byla u lékaře a říkal, že děloha je čistá, samovolný potrat. Jen mi nejde do hlavy to, že jsem vůbec nekrvacela?? Všude čtu, že holky měly jako silnější MS a já jen trochu krve týden na papíře a teď už jen špiním, ale vložku mám celou dobu čistou. Navíc mě od včera začala strašně bolet prsa. Předtím mě tolik nebolela. Můžu se zeptat, jestli jste někdo měly stejný průběh? Děkuji moc.

sara0
autor
19. kvě 2021

@sara0 ještě jen dodávám, že doktor už mě ani vidět nechce. Neměla by se teď hladina sledovat, aby byla na 0? Přijde mi to cele nějaké divne ☹(

konidana
19. kvě 2021

@sara0 neřeš. jako ve 4tt jsem ani netušila zda a jestli jsem těhotná. Moc se sleduješ.

elennka
19. kvě 2021

@sara0 těhotenství takto ranné nebo biochemické se může vstřebat a někdo krvácí.. hodně silná menstruace

teniskadeni
19. kvě 2021

@sara0 byla jsem 5tt a týden neměla žádné bolesti, jen jsem krvácela též jen když jsem šla na wc. Vložka vždy téměř čistá. Po týdnu na kontrolu a jednalo se o samovolný potrat bohužel něco zůstalo a zítra musím na revizi.

sara0
autor
19. kvě 2021

Díky moc za názory, tak budu asi čekat a uvidim. Kdybych měla ještě nějaké bolesti, tak půjdu na kontrolu. Držím všem palce na příště 😉

sara0
autor
19. kvě 2021

@teniskadeni Doufám, ze budeš po revizi v pořádku :-*

izzylka
19. kvě 2021