Ahoj holky, chtěla bych se prosím zeptat. Byla jsem cca ve 4tt, ale začala jsem “krvacet” tedy spis jsem měla krev jen na papíře, na vložce vždy čisto. HCG kleslo z 1700 na 1300 v pátek. V pondělí jsem byla u lékaře a říkal, že děloha je čistá, samovolný potrat. Jen mi nejde do hlavy to, že jsem vůbec nekrvacela?? Všude čtu, že holky měly jako silnější MS a já jen trochu krve týden na papíře a teď už jen špiním, ale vložku mám celou dobu čistou. Navíc mě od včera začala strašně bolet prsa. Předtím mě tolik nebolela. Můžu se zeptat, jestli jste někdo měly stejný průběh? Děkuji moc.
@sara0 byla jsem 5tt a týden neměla žádné bolesti, jen jsem krvácela též jen když jsem šla na wc. Vložka vždy téměř čistá. Po týdnu na kontrolu a jednalo se o samovolný potrat bohužel něco zůstalo a zítra musím na revizi.
Díky moc za názory, tak budu asi čekat a uvidim. Kdybych měla ještě nějaké bolesti, tak půjdu na kontrolu. Držím všem palce na příště 😉
@teniskadeni Doufám, ze budeš po revizi v pořádku :-*
@sara0 jak dlouho to bylo po spoždění? Takhle na začátku to nikdo moc neřeší...biochemické se tomu řiká,.protože se těhu pozná z krve, ale v děloze nic není...tělo si tím poradí samo. Já při biochemku měla vždy slabší ms, než normálně mívám 😂 taky jsem se tomu divila 🙂 a párkrát mi těhu příznaky na pár dní přišly právě až s klesajícím hcg 🙂 pokud nebudeš mít velké bolesti nebo horečku, je to v pohodě 🙂 do dalšího měsíce máte pohnojeno 👍🏻
V tom 4. týdnu opravdu nemusí být žádné silnější krvácení, on zbytek muže odejít s příští MS.
Drzim ✊, at se příště zadaří 🍀😘
@michaela_2 díky moc ❤️
Tak jen pro dokončení, kdyby to někdo měl stejně. Asi před 3 dny jsem začala krvacet a to hodně, takže se tělo čistí, jen to trvalo delší dobu 😘
Přečti si vše, co potřebuješ vědět pro zdárné otěhotnění.
Naše maminky sepsaly skvělé rady, jak otěhotnět.
Důležité je také znát příznaky těhotenství.
Zjisti, kdy má žena plodné dny zde.
Kdy a jak používat těhotenský test?