Zdravím všechny.
Budu moc ráda za všechny odpovědi a rady. Jsem už 10dní po Kyretáží (zamlklé těhu v 11tt)..náš první pokus. V pondělí už jdu na kontrolu ke své doktorce, ale potřebovala bych poradit co dál.
Pracuji jako prodavačka v dámském oblečení už přes 2roky se stabilním týmem.Smlouva na dobu neurčitou. Přiblížim to-neni to jen o prodávání,ale tahání zboží, krabic, 2x týdně přestavby celého obchodu, prodeje, které se musí splnit atd.. Potřebovala bych radu co můžu a co ne, jelikož mě kolegyně nařkly z toho,že jsem je s těhotenstvím doběhla, šla ihned marodit (doktorka se mě zeptala jen na to jak se cítím a já řekla pravdu-nevolnost, pocity na omdlení..). Miminko se bohužel přestalo vyvíjet a já musela na kyretáž. V práci mi vedoucí zdělila, že už mají za mě náhradu, tak at jim dám v pondělí vědět, kdy přesně nastoupím!..A dále se mě ptala, jestli se dále budeme pokoušet o mimi,že jsem pro ně ted riziková. Bohužel také to rozhlašují všem okolo zákaznicím, známým-těhotenství, kyretáž a i lží, že jsem to na ně "uhrála" (jsme tam nejmladší, všechny už děti mají a 29 je už nárok na rodinu?) ..Vím, že když se tam vrátím, nebudou mě šetřit. Také vím,že musím být silná a postavit se jim..ale nevím co se bude dít, co si můžu dovolit, protože miminko opravdu s manželem chceme..zároven se bojím,že to nezvládnu a budu z nich ve stresu, protože to jsou vážně bezcitný ženský.
Moc děkuji za všechny rady.
Mas dve moznosti - ostat tam pracovat, po potvrdeni dalsieho tehotenstva poziadat o inu nerizikovu pracu, alebo dat vypoved a hladat si novu pracu. Neviem co myslis tym " co muzu a co ne". Tiez mam za sebou MA a spontanny potrat, nasledne tehotenstvo som normalne pracovala, o rizikovom nepadlo u dr.ani slovo.