V 6tt ještě není vidět embryjko

abryjova
12. kvě 2017

Prosím prosím o radu, vyšel mi pozitivní těhu test, byla jsem u svého lékaře, těhu sice potvrdil, ale ještě není vidět plod ☹ Pozval si mě znovu za 14dní. Dle kalkulačky na internetu bych měla být v 6. týdnu, není to divné, že emryjko není ještě vidět?? U prvního těhu jsem v 6. týdnu měla u prcka už i srdíčko. Děkuji moc

leki
12. kvě 2017

Neni, kalkulacka nemusi vypocitat pravdive. Prvni dite jsme pocali hned po zkonceni ms, tj v neplodne dny+ted jsem opet tehotna a v plodnych dnech to opet urcite nevzniklo. A to mi vypocitavani vychazelo 4 roky pred prvnim miminem 😀

marryjanew
12. kvě 2017

mohla jsi mít ovulaci později a mimčo je menší. já byla v 5+0 a nic nebylo vidět a v 6+4 byla i srdeční akce. hodně štěstí 🙂

absintka19
12. kvě 2017

@leki pobavila jsi, otehotnet nelze mimi plodne dny=musela jsi mit ovulaci. Ver mi, jinak nez mimo plodne dny to nejde. Vypocet je neco ciste teoretickeho. Ne kazdy ma ovu-plodne dny v pulce cyklu-kdyby jsi se divala v prubehu cyklu na utz videla by jsi to.

@abryjova co se tebe tyce, je to bezne, je brzo. Jen se divim ze te objednal tak brzo 🙂 ted budes ve stresu. Nezbyva jen cekat. Za tech 14 dni budes vedet.

abryjova
autor
12. kvě 2017

Děkuji za podporu, jsem z toho hodně nervózní. Nemůžu v noci ani pořádně spát. Snažím se být v klidu, ale moc to nejde

marryjanew
12. kvě 2017

@abryjova klid jo, je ještě čas 🙂 určitě na další kontrole už vidět bude 🙂

abryjova
autor
12. kvě 2017

@absintka19 - nevím zda brzy, poslední menses byla 25.3. Uvidíme za 14dní no.

absintka19
12. kvě 2017

@abryjova hele, na zacatku stres neprospiva embryu, takze zkus byt klidna, tento prubeh je bezny. Priste budes vedet ze objednat se pozdeji bude lepsi varianta bez stresu.
Neboj, bude to dobre. Drzim palce.

abryjova
autor
12. kvě 2017

@absintka19 Děkuji za podporu, budu se snažit být v klidu.

absintka19
12. kvě 2017
leki
13. kvě 2017