Zajímalo by mě, kolik je snesitelné neškodné množství kávy?
Před těhotenstvím jsem pila hodně (cca 6,7 šálků denně). Nyní ráno, než odcházím z domova první rozpustné, v práci dopoledne druhou (presso) a zřídka kdy odpoledne znova rozpustnou.
Zajímají mě jen osobní zkušenosti. Má cenu vynechat úplně, když mě netíží zdravotní komplikace? 30 tt
Ptala jsem se lékařky kolem 15 tt kvůli tlaku a tehdy mi říkala, že malé množství nevadí.
Děkuji.
Já pila celé těhotenství 1-2 šálky, jeden ráno, druhý odpoledne. Na víc jsem ani neměla moc chuť, ale to mohlo souviset i s tím, že se mě držely nevolnosti až do konce druhého trimestru. Doktorka mi taky říkala, že jedno až dvě kafe nejsou problém. Jinak celé těhotenství jsem měla tlak spíš nižší.
Před těhotenstvím jsem pila 3 až 4 šálky denně. Když jsem otěhotněla, tak první trimestr jsem nepila kávu vůbec. Teď piju max. 1 denně a kdyztak caro. Co jsem četla, tak jedna až dvě slabé kávy denně jsou ok.
Pila jsem v obou tehotenstvich, nic se nestalo, pocet salku si nepamatuji, ale jeden to asi nebyl.
V prvním trimestru jsem nepila - ně že bych se bála, ale prostě jsem najednou na kávu neměla chuť (podle toho jsem i poznala, že jsem těhotná). Potom se mi chuť vrátila a dávala jsem si někdy kávu, někdy caro, dle chuti.
Jinak dle dr. 1-2 kávy denně nevadí (a nemusí být ani slaboučké)
Děkuji za odpovědi. Jsme ráda, že se názor doktora neliší, takže v pohodě ;)
Uplne objektivne: 200mg kofeinu je vpohode, to jsou tak 2 espressa nebo 3 mensi. Ja jsem pred pila 4-5 denne, v tehotenstvi 2-3 polovicni.
@pilzzee piju menší šálek pressa a ty doma rozpustné (3/4 středního hrnečku s mlékem). Tak to by mělo být ještě na hraně.
Me říkal ze když si nedam 4 pressa za den ze v klidku, ze by se držel dvou kav denně …já teda v prvním trimestru kávu nepila vůbec - dělalo se me z ni zle …
Pokud jsem měla chut, 1 - 3 kavy (v restauraci jsem si dala i bez kofeinu).