Potřebuji ujištění, že miminko je přítelovo

moje135
16. říj 2015

Ahoj holky, mám jednu otázku, která pro mě není moc lehká a hledám odpovědi, kde se dá. Ani teď se mi to moc dobře nepíše....možná se spíš potřebuji vypsat a celé to pochopit a pobrat...
Mám přítele, jsme spolu krátkou dobu, ale už teď cítíme, že je to to pravé. Nicméně jsem na začátku našeho vztahu (pokud to tedy už byl vztah), jsem měla jednu opileckou noc (2.8. k ránu), kterou si moc dobře nepamatuji. Proto jsem pro jistotu cca za 30 hodin spolka iPill (pilulka ,,po"). Následně jsem si asi týden na to dělala těhotenský test - negativní. Menstruace se dostavila 14.8. trošku slabší než obvykle. Další test jsem si pro jistotu dělala ještě 24.8. - taktéž negativní. 28.8. jsem navštívila lékaře, pro jistotu po té pilulce a vše bylo v pořádku. Mezitím jsme měli s přítelem sex a já měla klasické symptomy těhotenství, tak jsem došla týden na to (4.9.) znovu k doktorovi a také nic. Další menstruaci jsem měla 11.9. velmi bolestivou a silnou, jako nikdy. Cca okolo 20.9. jsem si dělala další těhotenský test a byl taktéž negativní. Nicméně menstrauce se již v říjnu neobjevila a objevily se 12.10. dvě čárky na testu. Doktor mi těhotenství potvrdil s tím, že plod je veliký cca 4-5 mm a je to spíš váček (černá tečka). Odpovídá to tedy cca 5tt dle menstruace?
Možná jsem spíš trochu paranoidní a nedokážu tomu uvěřit, že konečně čekám miminko, ale potřebuji asi ještě několik ujištění, že miminko je přítelovo a ne z letního úlety ☹ prosím, neodsuzujte mě. To jsem udělala již mnohokrát já sama....
Moc děkuji za podporu

shine2015
16. říj 2015

@moje135 z 2.8 tehotna urcite nejsi...to by se nalez jak u lekare tak i na testu objeviil driv....miminko je urcite pritelovo ...neboj 😉

moje135
autor
16. říj 2015

@shine2015 Moc děkuji za rychlou reakci! Chci si těhu užít, i když je to ještě moc brzy

beruska1889
16. říj 2015