Ahoj holky,
můžu během těhu posilovat břišní svaly? Nebo jaké možné cvičení, kromě těhu smí člověk v těhu? 🙂
Sice nejsem lékař ale tohle bych raději neriskovala. 😉 Už mě tahle otázka taky napadla...
listicka77: s tím teda moc nesouhlasím...já chodila na těhu cvičení a tam jsme břicho vždy posilovaly. I na DVD cviků pro těhotné posilování břicha je. Je to důležité, protože když máš povolené břišní svaly, tak máš bolesti zad v kříži. Samozřejmě nemyslím, dělat každý den sklapovačky 🙂 , ale posilovat břicho cviky pro těhule uřčitě ano. (A nejenom břicho..všeho s mírou celé tělo, protože když se ženská v těhotenství nehne, tak pak nemůže čekat, že po porodu bude v bůhvíjaké kondici 😉 )
ahojky,taky si myslím,že pokud jsi fyzicky netrénovala před těhotenstvím,tak to není vůbec dobré,začít právě v těhu.....Ale každopádně bych to zkonzultovala s lékařem,za zeptání nic nedáš.....Určitě slabé cvičení bych brala,ale nic přehnaného.
Ptala jsem se svojí doktorky (poměrně mladá a progresivní, žádná stará konzerva 😉 ) a ta mi posilování břicha nedoporučila...teda spíš zakázala. V rámci nějakého těhu cvičení asi vědí, co dělají, ale určitě by se bříško nemělo posilovat cvičeními typu sedy-lehy atp. 🙂 Mimochodem, taky se zděsila, když zjistila, že jsem myla okna a že nevím, že těhulky se nesmí natahovat do regálů 😅
Proč se nesmí mýt okna a natahovat se do regálů?? 😨 To jsem nevěděla, že to až tak vadí. Nedávno jsem myla okýnka a věšela záclonky a pořád v práci hópu po regálu... 😲
ahoj....no ja jsem taky slysela ze se nesmi myt okna a je to kvuli tomu ze se nesmi v tehotenstvi zvedat ruce a natahovat se prave kvuli natahovani brisnich svalu...nevim jestli je to jen klam ale ja jsem to slysela tak to radsi nedelam.....no a natahovani do regalu to je to sami proste natahujete si tim brisni svaly... 😢
Je to kvůli břišním svalům, ale hlavně kvůli děloze. Nevím sice přesně proč, ale asi na tom něco bude. Tyhle pohyby jsou mi dost nepříjemné. Tělo si řekne 😉