ahoj maminky, nevíte do kterého týdne můžu jít do bazénu? jsem 36+5 tt a chtěli by jsme jít s dcerkou plavat. Máma mi říkala, že bych mohla rodit dřív, tak nevím. poraďte. děkuji 😅
Suki, moc díky, uklidnila jsi mě a odpoledne vyrážíme 🙂
Já si myslím, že by to mělo být OK: Já jsem dnes 32+5 a odpoledne taky vyrážím na bazén, trošku si mezi svátkama protáhnout tělo. Takže plavání zdar. 😉
Někde jsem tady četla, že jak už odejde hlenová zátka, tak se NESMÍ plavat ani koupat, pouze sprchovat, a to kvůli možné infekci.
já chodila plavat do bazénu pravidelně každý týden do 7 měsíce (s tím tamponem pro těhule...s ochranným olejem...pro sichr, kvůli možné infekci). Plavání je skvělý pohyb!!!!! 😉 😉 😉
Ahojte, pracuju jako trenérka plavání, myslela jsem si, že budu chodit plavat, co to půjde, protže mi tenhle druh pohybu maximálně vyhovuje a doktor mi hned na první prohlídce řekl, ať do vody nelezu, pokud to není nezbytně nutný, protože v dnešní době se dá v bazénu chytnout nějaká infekce dřív, než tam člověk vleze... docela mě tím naštval. Asi to teďka ještě vydržím, než půjdu v půlce ledna na další prohlídku a důkladně se ho přeptám, jestli myslela vážně, ať do vody nelezu... a já se tak těšila, že budu mít záminku vytáhnout manžela plavat 😝
Ahoj Kalo, můžu se jenom zeptat co je to za tampón a kde se dá koupit? také jsem chtěla chodit plavat, ale poslední rok jak vlezu do vody, tak něco chytnu a to by možná řešilo můj problém. Děkuji za radu
Tak já pořád váhám. Před těhu jsem plavala s Mooncupem, což bylo super, protože se do mě nedostala ani kapka vody, ale v těhu si netroufám zavádět. Jinak mi to moje fyzioterapeutka doporučila, tak jsem si říkala, že bych ten poslední měsíc začala chodit, abych trochu ulevila kloubům...uvidíme, uvidíme 🙂