Ted sem se dočetla že paralen nebo panadol(paracetamol) se nemůže v 1 trimestru. Co je na tom pravdy a jaká jsou rizika při užívání?
Paralen ano. Ale celkově jen v opravdu nutných případech. Já ho měla kvůli naprosto šíleným bolestem břicha.
Paralen jsem taky v 1.trimestru brala na doporučení dr., takže bych se ho nebála, ale všeho s mírou. 😉
Paralen se může během celého těhu, aspoň mi to mudr tvrdila 🙂
Paralen škodí určitě míň, než vysoká horečka. V prvním trimestru se se většinou doporučuje Acylpyrin.
Paralen jsem taky brala...panadol je šetrnější na žaludek 🙂
muže se ,ale pokud sám neurčí dr. tak co nejméně ho brát a jenom když je opravdu třeba 😉 jinak co vím bez lékaře max délka by neměla překročit 4dny a užívat by se měl 2x denně ,pokud nemusíš ho raději neber a pokud máš vysokou teplotu raději lékař
tak já si bohužel už prodělala 2x vysoký horečky-okolo 40 ,dle doktora lepší paralen než horečka,tak jsem brala na doporučení lékaře 3x-4x denně ,ono totiž beztak nic jiného není
Já brala Paralen v 1. trimestru kvůli vysokým horečkám cca 2dny po půlkách a spolu ze zábaly jsme to s dcerkou zvládly 🙂
já si brala paralen, hned pár dní po zjištění těhotenství jsem chytla hroznou virozu a nebylo zbytí - ležela jsem a denně si dala jeden paralen a bylo vše OK 🙂
mě doktorka řekla, že jediný co můžu pokud budu nemocná je vzít si paralen
Ahoj maminky, potrebovala bych radu nebo spis uklidnit.Jsem ted v 5tt ale dostala jsem pred par chripku, tak jsem si poaledni 3dny vzala 1x denne paralen 1 tabletu, myslite ze sem tim mohla plodu nejak ublizit?Cetla jsem ze paralen se v tehotenstvi muze ale cervicek hloda jestli jsem neudelala chybu kdyz jsem si jej vzala.
Mate nekdo zkusenosti.Diky.
Do 6 tablet za den je prý naprosto bezpečný, samozřejmě krátkodobě.