Ahoj holky😉
Chtrla jsem se zeptat jsem ve 12 týdnu těhotenství a chtěla bych jít na neschopenku. Pracuji jako prodavačka v potravinách. Můj šéf už o tom ví a začal za mě hledat náhradu a domluvili jsme se že bych od února šla na neschopenku, ale nevím zda mi to můj gynekolog napíše nebo co mu mám říct, alby mě to napsal. Neměla jste to taky některá podobné. Děkuji 😉
🙈 chtela bych jit na neschopenku 🤦🏻♀️
Co mu rict? No asi ze uz se ti nechce pracovat. Tohle rouhani nepochopim
Řekni, že je ti špatně, že se ti dýchá špatně v rousce.. Bolí tě nohy a on ti ji určitě napíše, ještě když je ten covid 😊 Taky jsem doma od 16tt 🙃
Tak mu řekni, že se chceš válet doma i když máš práci, třeba ti ji napíše.
Nicméně tě chci upozornit, že je stále ještě hromada lékařů, co tu neschopenku nenapíšou pokud k tomu opravdu není důvod, což u tebe není. Tak abys na to byla připravena.
@michaelarousova jj uvidím co mě na to řekne. Když jsem tomu mymu řekla, že nastupuji do práce tak mi na to řekl, že plno ženských pracovalo na polích atd. Tak jsem chtěla se jen zeptat kdyby náhodou mě to nechtěl napsat tak co rict🤗jinak samozřejmě vím, že těhotenství není nemoc😉
@leniczka23 mě nejde o to se válet doma vím že těhotenství není nemoc nevím proč útočis. A právě vím že doktoři to nepíšu jen tak Teda někteří. A já taky neříkám že nemám úplně žádné problémy. Že stání mě bolí záda a v podbřišku atd.
@wiking Vis prd, co to jsou problemy v tehotenstvi. Bolesti zad a spol ma snad kazda, staci pravidelne cvicit a bolesti polevi.
@wiking to co popisujes nejsou problémy v těhotenství ani důvod k neschopence.
Já nechápu, když se někdo slušně na něco zeptá proč někteří hned píšou skarede. Na jednu stranu nikdo o nikom nic neví co je za tím a hned útočí.
Jinak těm co napsali řadu nebo zkušenost moc děkuji 😉
Vsak jsem ti normalne napsala co mas doktorovi rict. Pravdu. Neutocim. Nikdo tu nikoho nenapada, jen nepiseme to co chces cost.