Ahoj těhulky. Zajímá mě zkušenost všech těhulek, který se díky letošním reformám a vycházek na 6 hodin denně, zažádali o neomezenou vycházku, zda ji dostali a jakou měli indikaci od dr. k nim pro sociálku. Já dálkově studuji, trávim tam každé pondělí od rána do 16 hod. též mám hodně nemocné dítě, kterýmu by pobyt venku, u moře v létě, na horách prospěl. Na léto pro něj plánuji obojí. Zajímá mě zda v případě podaření otěhotnět do léta by byl jeden nebo druhý případ k umožnění neomezených vycházek nebo zda není a např. školu bych musela přerušit. Děkuji za zkušenosti. Zuzka
@xsuzzi k neomezených vycházkám bohužel nemám co říct, po novém roce mi je dr. změnila z 8-20 na 13-19hod, ale už to vydržím, za měsíc jdu na mateřskou, spíš jsem ti chtěla napsat ohledně chození do školy a neschopenky. Moje dr. mi říkala, že po dobu PN bych do školy vůbec neměla chodit, že se to nějak vylučuje (řešila jsem to v prvním těh.)..Samozřejmě to tak hodně těhotných studujících dělá (nic jiného jim nezbývá), ale prý by s tím sociálka mohla mít problém.. 😖
@majinka1981
@xsuzzi
já si také budu žádat revizní komisi o neomezené vycházky, budu na nemocenské z důvodu rizikové práce - ne rizikového těhotenství, tak by mi snad mohli dát neomezené, když nemám žádný problém, jen těžkou práci a budu si žádat klidně každé 3 měsíce znova..... Nejsem nemocná
myslím,že na konkretny dátum možeš požiadat napr.kvoli dovolenke a zmenu vychádzok,ale to,že študuješ,nikoho zaujímat nemusí.
@eficenka jako první bys ale určitě měla požádat zaměstnavatele o převelení na jinou pracovní pozici, která není pro těhotné riziková..ale to určitě víš. A až když ti nevyhoví, tak potom žádat o neomezené vycházky...