Dobrý den, mohu se zeptat po kolika dnů od nedostavení MS jste si dělali test? MS jsem měla dostat 13.3. dělala jsem si 2 testy, a negativní. Mám už sice dítě, ale až do 3. měsíce jsem neměla tušení, že jsem těhotná, tak jsem v tomhle nováček.
V den zpozdeni ma uz 80% zen patrnou druhou carku. Je urcite procento ktere ma clpozitivni test dyl ale ty maji vetsinou i rozhazeny cyklus. Takze pokud mas pravidelny cyklus kolem 30dni melo by byt uz videt. Jestli si nejsi jista zajdi na gyndu.
Těhu test byl jasně pozitivní jeden den před očekávanou ms. Testováno odpoledne.
Nazor prosim. 11/3 mela prijiz MS ale neprisla. 17 a 18 jsem zacla trosku spinit 19 a 20 jsem lehce krvacela. Vcera a dnes ani krev ani spineni. MS mam pravidelne a vypada uplne jinak nez to co ted. O mimi se nesnazime takze jsem ai to ani vsugerovat nemohla 🙂 Dalsi mimo by me teda nevadilo..test z uterka byl negativni...co myslite muzu byt v tom? Kdy zhruba by byl test pozitivni? Dle poslednich MS bych mela byt 6tt...dalsi test delam zitra
U prvního dítětě jsem dělala test asi 5 den po vynechání a byla tam jasná "dálnice". U druhého jsem dělala asi 3 dny po vynechání MS a sotva znatelné dvě čárky.
Děkuji 🙂 k Dr. jsem už objednaná, tak uvidím, jak to dopadne. Dělala jsem si testy od značky Lady Max, co doporučil lékárník, pro jistotu, si ještě dnes koupím nějaký jiný test. Ale stejně jsme plánovali s přítelem za 2-3 roky další, no když tak, bude mimi dřív 🙂
Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu
Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.
Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.
Nebo také screening v 1. trimestru.
Někdy se může objevit i streptokok v těhotenství.
Závažná pak je preeklampsie.