Ahoj chtěla bych vedt zda můžu chodit do práce zda pracuji jako masérka,nebo budu marodit.
a v kolikátém jsi týdnu? určitě to nějakou dobu není problém, ale třeba ke konci...no nevím
@berenika39 zatim ještě těhotná nejsem. Chcem se začít snažit v červenci,tak jen aby jsme věděli na co se připravit. Je to opravdu hodne fyzicky náročná práce z které jsem unavená už teď. Ale ta představa byt pořád doma zavřená tak to je hrůza.
@evusa2 takze pokud jsi dostatecne znala fyziognomie atd, tak bys mela vedet ze napr shiatsu asi nebude zrovna ok v pokrocilem stadiu tehotenstvi. Take bys mela vedet, ze zalezi i na prostredi kde masirujes, kolik toho denne ve stoje odmasirujes, jake masaze jsou fyzicky narocne a ktere napr nejsou typu reflexni plosek nohou, bankova, manualni lymfodrenaz, aj.
Zeptej se tedy sveho gynekologa, zda muzes delat masaze a jemu povedet, ktere druhy delas, protoze pojem masaze je velmi objemny. Treba i cokoladovou muze delat kde kdo, i si doma sam a v tehotnstvi vubec nevadi ji provadet, natrit telo zvladne kazdy.
Strucne shrnu: pokud nechces pracovat, muze Ti to posvetit lekar. Jinak na mne pusobis a to se na me nezlob, opravdu jako clovek co ma masersky kurz za 4 vikendy a to je vse, max nejaky vikendovy dalsi kurz na nejaky druh masaze. Protoze nezavisle na tom, ze nejsi gynekolog, by jsi mela svou praci znat dobre a vedet, co telo a zdravotni stav dovoli a co uz ne.
Ahoj, tak já sama jsem masérka. V době mých těhotenství jsem se šetřila a od 6 měsíce nemasírovala. Nikoho. Masérství není jen o fyzické aktivitě či zátěži. Ale i o přímém kontaktu s pacientem či klientem jako osobou. Pokud nemáte zmáknutou energetiku ( práce s energií), můžete být dost vyčerpaná, víc než obvykle. Až chorobně.. Lidé chodí na masáže hlavně o obtížemi - je jen na Vás, jak to budete zvládat (vy i vaše dítě!) . Pokud máte přimo otázky, tak mi napište do pošty