Jsem těhotná v 16

natalie7201
28. led 2018

Ahoj, je mi 16 let a před nedávnem jsem zjistila, že jsem těhotná. Měla jsem gynekologický zánět a paní sestřička na pohotovosti mi udělala krevní testy, ze kterých vyšlo, že jsem těhotná. O týden později jsem si dělala testy z moči a vyšla mi jen 1 čárka. Myslím si, že jsem určitě těhotná, jen že testy z moči vyšly špatně, protože si myslím, že testy z krve jsou o hodně přesnější. V pondělí jdu ke své gynekoložce. Jdu k ní poprvé. Máma mě k ní objednala kvůli antikoncepci, jenže neví, že už je pozdě. Vždycky mi říkala, že si mám dávat pozor, bohužel se nám to s přítelem moc nepovedlo. Vím že si za své činy ponesu asi ještě dlouho následky. Bojím se, že mě mamka zavrhne. Přítel řekl, že mi se vším pomůže. Jenže teď je v situaci, při které celý potrat zaplatit nedokáže. Studuji školu a tak bych si dítě nemohla určitě nechat. Nevím zda to mám mámě říct ještě predtim, než půjdu k té gynekoložce nebo až potom. Samozřejmě vím, že čím dřív, tím líp, ale já sama nevím jak jí to mám říct, protože vím, že by to náš vztah mohlo nadobro pokazit. Pokud by jste měly nějakou radu, tak mi ji určitě napište. Budu ráda. Děkuji.

missa111
28. led 2018

Mamče to rekni hned. Už se stalo, další zapírání nic nezlepší. Normálně ji řekni, že máš velké trápení a potřebuješ od ni pomoc. Jsem máma 2 dcer, sice zatím malých holčiček, ale jsetli se jim toto jednou stane, doufám, že se mi svěří.
S mamkou to určitě vyřešite.

uzivatelkapetra
28. led 2018

Já si myslím, že se doktorka stejně bude bavit s ní, jelikož ještě nejsi plnoletá, takže určitě nic nezapřeš

elwe
28. led 2018