Jogurty v těhotenství. Jíte?

nika110818
22. říj 2023

Ahoj, prosim, jedli jste jogurty v tehotenstvi? Ja je jim hrozne casto, skoro kazdou snidani, ale trosku mne zarazi, ze jsem zatim nenasla jogurt, na kterem by bylo napsane, ze je z pasterovaneho mleka. Je to podle vas ok? Dekuji.

boruvkovykoblizek
22. říj 2023

@nika110818 jim jogurty úplně všechny 😀 nikdy jsem se nekoukala na složení uprimne. Nejvíc mi chutnají selske zrající v kelimku. Bez problemu.

exbordelar
22. říj 2023

Ja jsem teda uplny laik, ale kdyby se vyrabel jogurt z pasterizovaneho mleka, tak by se znicily veskere zive bakterie, ktere delaji jogurt jogurtem. Takze proces nejake pasterizace probiha podle me az pri zatavovani do kelimku.
Kazdopadne jogurty jsem jedla v tehotenstvi na kvanta a ani jsem nikdy neslysela/necetla o potencionalni zavadnosti. Ani me to nenapadlo nad tim uvazovat…

bartk
22. říj 2023

Neřeš to 😀Dej si jakej jogurt chceš 🤦🏻‍♀️

orangutan123
22. říj 2023

@nika110818 kdybych měla řešit všechno co se smí a nesmí jíst během těhotenství ne-li po dobu kojení podle některých rádkyň, tak vlastně nejím skoro nic

veronicka89
22. říj 2023

@orangutan123 jo ? Tak to je teda hodně velká blbost

Takové v podstatě alibi těch které si neumí 3 věci v těhu nebo při kojení odpustit ...

eviicka
22. říj 2023

Mám za to, že v ČR - potravinářství se používá téměř výhradně pasterizované mléko. Ale třeba mě někdo opraví.

trilien
22. říj 2023

Mlieko pre výrobu jogurtu je vramci homogenizacie štandardne pasterizovane 5 min pri 95’C. S kultúrami (kmene Laktobacilov) sa pracuje následne. (O podrobne vysvetlenie procesov, ktorých môže byt viac, poprosime nejakú dámu, ktorá ma VŠ vzdelanie v odbore typu Technologia potravín 😉) Jogurty, hlavne biele s 2-4% tuku sú bezpečnou a vhodnou potravinou v tehotenstve.

klokanka31
22. říj 2023

@nika110818 Tohle jsem teda neřešila, člověk by neměl jíst ani hermelín, neměl by pít colu,kafe...

veru181
22. říj 2023

Běžných jogurtů bych se nebála.

orangutan123