Dámy, máte s tímto zkušenost někdo?? Nebo jak někdo tvrdí, že je to škodlivé, víte o tom něco?
To je krásný 😲 Nicméně nepřijde mi že by to modré světlo nějak mělo škodit, ale fakt nevím....,.
Tyyyy joooo o tomhle jsem taky nikdy neslyšela. A u nás v ČR se to někde dělá?
je to nádrherné, a dělá to hodně fotografů, ale musí mít na to talent🙂
@miren Já jsem to zkoušela hledat a nic jsem nenašla, nějaký typ na název nebo kdo to fotí bys neměla prosím? Praha, praha východ
holky fakt nevím, zkusila bych oslovit nějaké fotografy, já na to přišla tak, že na fb známá sdílela tablo maturantů. A tak jsem fotografce psala. A jsem teda z Olomouce, takže bohužel neznám nikoho dál....UV pregnant photo toto zadala kamarádka do googlu
holky tak se omlouvám a asi to opravdu moc lidí nedělá..... 😒 😒 😒
Taky myslím, na netu jsem hledala a hledala a hledala a nic nenašla ☹
zrovna, ale v Praze bych řekla obepiš fotografy, pošly fotky do přílohy a třeba ti z nich někdo napíše, že to dělá🙂
No moc tomu nevěřím, myslím že když by to někdo dělal tak by se to dalo najít, nebo by se to rychle rozneslo, internet je rychlý a tohle by letělo jak střela 😉
ta moje fotografka to dělá, ale nikde to neprezentovala...Já budu prý její první práce, kterou bude prezentovat🙂
Jsem psala známému kterej hodně fotí a zařizuje si zrovna ateliér, hodila jsem mu tyhle fotky a napsala ať fotí tohle. On napsal že to zná a že by chtěl, ale že na to nemá všechny věci, tak jsem napsala ať si to koupí a natrénuje na mě, že mám ještě cca 75 dní než se rozdvojím. Napsal že do 3 týdnů by to mohl mít, tak snad to vyjde. Kolik za to ta tvoje fotografka chce?
😀 tak aspon, že tak...O ceně jsme se nebavily, tak zatím nevím🙂
Zdravím, tak co, už jsi nafocená? Já jsem strašná zvědavka 🙂
vydrž do 13.6., to už je ofiko termín kdy jdeme fotit🙂 pak pošlu🙂
Těším se 🙂
Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu