Ahojky mám takový menší problém. Rodiče i když jsem dospělá 20 let(Studuji, a abych nemusela brzo ráno sedat do taxík nebo tak, tak spím dnes u rodičů) Prostě za mě potvrdili účast na oslavě. A já prostě nikdy nemám náladu nikam jezdit na oslavy a nerada slavím od 18 ty svoje, protože mne to nebaví.. Takže nějaké tipy jak tam nejít? Připadám si jako puberťák co nechce do školy ale co už.. Mimochodem simulovat nemoc mi nejde a odvolání zpět(tam kde studuji) by se snad nikdy nestalo
@anonymkaanonym
normalne rict,ze tvoji ucast prislibili oni ale ty ne a ze se ti nikam nechce a nepujdes.jsi dospela,podle me je od nich hodne nevhodny pristup,ze za tebe slibuji,ze prijdes aniz bys ty to potvrdila.Co si navarili to si taky sni 🙂
úplně normálně, jsi dospělá, řekni svůj názor, nejsi loutka, aby jsi bezmezně poslouchala co máš dělat = kam jít....
Já nepochopila, zda se jedná o oslavu tvých narozenin nebo oslavu něčích cizích narozenin. Jinak já to brala, že dokud mne rodiče živí, mají trošku právo mi mluvit do života, jak jsem se začala živit sama, tak jsem si kupu věcí začala dělat po svém.
Taky záleží, co to je za oslavu - pokud tam pozvali celou širokou rodinu, tak bych tam doporučila jít, všechny pozdravit a po obědě třeba vyrazit na procházku. Rodina partnera mívá neskutečně nudné oslavy a ještě na nás vždycky koukali blbě, když jsme po obědě začali osnovat procházku. A na poslední oslavě byla malá holčička, s kterou se prostě "muselo" jít na hřiště (jo, ta by jim jinak vysvětlila, o čem je oslava v malé místnosti 🙂 ) a tak jsme mohli v klidu vyrazit s ní a bylo to super.