Prvňáček a novorozenec, na co se připravit?

madamas
19. črc 2021

Dobrý den, ráda bych se zeptala maminek které potkala nebo je čeká stejná zkušenost..Koncem srpna čekám miminko a syn bude nastupovat do první třídy (7 let). Snažím se co nejvíce připravit ještě před porodem. Syn byl předčasně narozený, strávili jsme nějakou dobu v nemocnici a bohužel byl velmi uplakaný, tak se nyní automaticky připravuji na ty horší scénáře 🙈 Taška do porodnice je sbalená, základní výbavička připravená. Syn má připravenou aktovku a věci do ní, postupně nakupuji oblečení, tělocvik apod. Pro případ že budeme mít opět uplakané miminko tak mají s manželem připravenou ,, náhradní" ložnici v patře, aby se vyspali do školy a do práce. Máte ještě nějaké typy jak a co připravit než to všechno ,, vypukne"?🤔😀

elizsebik
19. črc 2021

@madamas čao, já tady napíšu spíš z pozice školy, jsem učitelka, takže jsem potkala několik stejných případů 😊
Já bych hlavně řekla učitelce, potom by to bylo už úplně v pohodě ze strany školy, jestli by ona s tím počítala).
A jinak se myslím, že jste perfektně připravení😇

levandule_k
19. črc 2021

Někomu se osvědčí šátek, miminko máš u sebe a máš volné ruce.
Povídala bych si se synem o tom, jaké to bude až se narodí miminko, aby "věděl" co ho čeká. Sourozenec a nástup do školy, obě jsou to velké změny.

zuzkasim
19. črc 2021

Měla jsem to takhle, ale naštěstí i další starší dítko, takže u nás už jsme měli jasnou představu, jak začátek školy vypadá... Hodil se mi šátek, na takové ty rychlejší přesuny, vyzvednutí staršího atd. Je fajn to učitelce říct s prosbou, když dítě něco nebude mít, ať to píše a zaúkolovat manžela, ať to pohlídá a čte deníček. Učitelka bude tolerantnější🙂

madamas
autor
19. črc 2021