Ahoj holky,
toto téma je tu rozebírané už snad milionkrát, ale i tak přidám svoje trápení s nadějí, že tu minimálně snad najdu oporu, že v tom nejsem sama.
Mám doma 8 měsíčního chlapečka, který poslední asi 3 týdny v noci prostě nespí. Usíná vždy okolo osmé u kojení a zpívání, to není problém, ale pak to začíná.
Budí se třeba 10x za noc a poslední dobou se každou noc stává to, že se vprostřed noci vzbudí a dlouho trvá, než znova zabere. (Někdy půl hodiny, někdy, jako třeba dnes, už hodinu a půl.) Jsem už naprosto zoufalá, vyčerpaná, podrážděná, do toho ještě studuju VŠ, kterou kvůli spánkovému deficitu nejspíš budu muset přerušit.
Přes den mi spinká dohromady tak 3-4 hodinky, vždy buď v nosítku nebo v kočárku. Myslíte, že to může být tím, že má třeba přes den moc spánku a v noci se mu prostě už spát nechce?
Budu vděčná za jakoukoli radu či podporu, já jdu dál hopsat na balóně a snad do rána ještě na chvíli zavřu oči..
@carollester v tomto veku jsem davala spat 2x pres den,ale vzdy mi usnul na 45min,takze sel jen po obed,coz ale problem s nocnim spanim nevyresil…(nechala bych mu jen jeden spanek po obede a ty s nim jdi taky spat,at si odpocines a nabetes silu na noc)
Budil se mi stejne jako tobe uz od 4 mesicu a vydrzela jsem to tak do 9 mesice,kdy jsem syna prestehovala z loznice do jeho pokojicku,pak zacal spat celou noc (jen poznamenam,ze do te doby jsem kojila na pozadani vcetne cele noci,takze se budil co 45min a usinal u prsa, takze se mi sam na 10mesicech odstavil,coz jsem nechtela….muzes zkusit dat spat jinam,nebo nech spat s chlapek a ty jdi spat do jine mistnosti (rika se,ze se muze matka s didetem v noci hodne rusit-stacilo mi,aby maly knournul a byla jsem vzhuru a on slysel me,jak se prevaluji..)…