Během akce Nákupy s maminkou jsem si chtěla objednat z www.pixybaby.cz. Na dotazy odpvídali se zančným zpožděním. Pak jsem objevila v podmínkách, že odpovídají do 7 dnů. Jednou odepsali, po telefonické urgenci mi poslali (obratem) rozpis velikostí oblečení. Uělala jsem objednávku emailem, protože jsme potřebovala nějaké úpravy. Je to už víc než 7 dnů a ještě se mi vůbec nijak neozvali, objednávku nepotvrdili, nic. Asi toho mají hodně.
Jaké s nimi máte zkušenosti? Narazila sem na pozitivní hodnocení kvality, ale takové nekomunikování mě zaráží. Zkoušeli jste u nich teď někdo něco objednávat? Bylo všechno v pořádku? Komunikovali? Dorazila objednávka v pořádku...?
Nakupuju u nich pravidelně, včetně této akce. Je pravda, že jim to trvá dlouho - komunikace i dodání. Ale se zbožím jsem velmi spokojena. K objednávce jsem vždy dostala dárek. Za sebe vřele doporučuju!
Ahoj objednávala jsem tam taky kvůli akci s Maminkou. Dodací lhůty mají 30 dní, protože oblečení šijou, ale přišlo mi to tak za 20. Psala jsem jim dvakrát, jestli přijali objednávku a podruhé, kdy zboží dorazí. Odpověděli po několika dnech, ale hadříky přišly v pořádku a jsou krásné. Jestli máš nějaký dotaz zkus to na facebooku, tak si myslím budu reagovat rychleji.