Ahoj holky, čekáme v létě druhe miminko. Prvni dceru jsem nenosila,ted bych ráda. Procitam vše možné, jsem absolutni laik. Vim, ze chci nositko a ne satek. Nechci od narozeni, tudíž to +- 3 mesicu do +- 3 let. U nas ve meste je sice skupina na fb, nicméně žádné rady porady. Nevite o nejake skupince, kde by mi poradili, pripadne kde bych mohla nejake nositko vyzkouset, středočeský kraj- Mělník, Roudnice atd. Libi se mi treba Moisha nebo Kokon dle recenzi. Ale defakto toho vim minimum. Je dobry kupovat nositko v predstihu ( ted uz s pupkem) nebo pockat az po narozeni. Děkuji moc 🤦🍀🌺
@zuzaaaaa ve většině měst se dělají setkání kde můžeš vyzkoušet různé a dokonce ho i půjčují třeba na týden aby jsi nekoupila hned .. přece jen nosítka nejsou levná aby bylo kvalitní ... Moje malá třeba nechce být v žádném .. zkoušela jsem jich hodně i šátky a prostě není nosící jsem ráda že jsem vyzkoušela než kupovat nějaký za x tisíc a pak by se válel doma ..
Já bych taky počkala až jak bude dítě nosici/nenosici. Ono totiž není pravda, že každý dítě to miluje. 😀 a taky každé mame vyhovuje jiný nosítko, protože má jinou postavu. Nicméně zkus se podívat na Monilu Uni. Ale fakt vyzkoušej, než koupíš. Ja takhle vyhodila přes dva tisíce.
@zuzaaaaa Ahoj, já můžu za sebe doporučit nositko od Rischino. Je to Slovenska značka a je skvělá. Nositko je od 4 kg do 25 kg. Je fakt, že nositko stojí cca 3 600 Kč, měla jsme půjčené od kamarádky, která byla po druhé těhotná takže malou už nosit nemohla a nám se v nositku líbilo, že jsme koupili úplně to stejné, alr v jiné barvě. Syn se raději nosí než je v kočárku. Ikdyž má už 14 měsíců, většinou ho beru ven v nositku než kočárku, už chodí takže ho během cesty vytáhnu z nosítka ať si proběhá a pak zase šup do něj 🙂
Nosítko je lepší vyzkoušet. firma zkusnositko půjčuje nosítka na vyzkoušení, nebo si k nim lze zajet a vyzkoušet, mají ateliér v Praze a snad i jezdí domů, když je chce někdo využít a nemůže k nim, ale nevím jak to pak funguje.