Nosítka Bondolino a Caboo, co na ně říkáte?

kikina2610
23. pro 2016

Ahoj maminky, co říkáte na nosítko bondolino nebo caboo? Je vhodné pro novorozence? Nebo znáte ještě nějaké? Šátkové nosítko nechci...

szifcakova
23. pro 2016

Ahoj, od narodenia su vhodne obe. Este emeibaby a fidella baby size alebo satkove mei tai. Preco nechces satkove nositko?

kikina2610
autor
23. pro 2016

Přijde mi to složité😁😊ty nosítka nemusím aspoň vázat

szifcakova
23. pro 2016

Ale satkove nositko je aj na pracky 😄 Napr. Ta fidella 😄

szifcakova
23. pro 2016

Na FB skupina Nosime deti, najdes tam prehlad vsetkych vhodnych aj nevhodnych nositiek, satiek...

kikina2610
autor
23. pro 2016

@szifcakova aha tak to jsem nevěděla.... jsem úplný nováček v nošení

jarmy_
23. pro 2016

na novorozence je stejně nejvhodnější šátek, většina nosítek (těch zapínacích) se doporučuje nejdříve od 4. měsíce. Existují sice novorozenecké vsadky a úplně ideální to není

linsweet
23. pro 2016

@kikina2610 planuji Caboo, take se necitim na vecne zavazovani a tohle vnimam jako kompromis ... ja bych to nazvala jako takovy predpripraveny satek 😉

kikina2610
autor
23. pro 2016

@linsweet taky to vidím na to caboo😊i když bondolino zase vydrží déle

kikina2610
autor
23. pro 2016

@jarmy_ Každý říká něco jiného..... vím, že šátek by byl nejvhodnější, ale na zavazovani se Fakt necítím

michelette
23. pro 2016

Caboo je super, zachránilo nás při kolikách, malá mi tam vždycky krásně usnula a vyprděla se. Ale tak kolem 5kg se začalo trošku prověšovat. Nějak ve třech měsících malé, jsem pak přešla na klasický šátek. Takže určo doporučujeme Caboo. 😊

kristynatita
23. pro 2016

Radej bondolino, caboo toho moc neudrzi a nevydrzi, navic na stihlych maminkach zasahuji kolecka po itazeni az do nozicek miminka. vazani se ale nemusite bat, ono bondolino je dost srovnatelne s klasickym nositkem (obsluhou). A mne se v realu ty suchy zipy vubec nezamlouvaly, musim rict. Asi byt vami jdu do kvalitniho pevneho satku.

broskvicka01