Ahoj maminky, co říkáte na nosítko bondolino nebo caboo? Je vhodné pro novorozence? Nebo znáte ještě nějaké? Šátkové nosítko nechci...
Přijde mi to složité😁😊ty nosítka nemusím aspoň vázat
Ale satkove nositko je aj na pracky 😄 Napr. Ta fidella 😄
Na FB skupina Nosime deti, najdes tam prehlad vsetkych vhodnych aj nevhodnych nositiek, satiek...
@szifcakova aha tak to jsem nevěděla.... jsem úplný nováček v nošení
na novorozence je stejně nejvhodnější šátek, většina nosítek (těch zapínacích) se doporučuje nejdříve od 4. měsíce. Existují sice novorozenecké vsadky a úplně ideální to není
@kikina2610 planuji Caboo, take se necitim na vecne zavazovani a tohle vnimam jako kompromis ... ja bych to nazvala jako takovy predpripraveny satek 😉
@linsweet taky to vidím na to caboo😊i když bondolino zase vydrží déle
@jarmy_ Každý říká něco jiného..... vím, že šátek by byl nejvhodnější, ale na zavazovani se Fakt necítím
Caboo je super, zachránilo nás při kolikách, malá mi tam vždycky krásně usnula a vyprděla se. Ale tak kolem 5kg se začalo trošku prověšovat. Nějak ve třech měsících malé, jsem pak přešla na klasický šátek. Takže určo doporučujeme Caboo. 😊
Radej bondolino, caboo toho moc neudrzi a nevydrzi, navic na stihlych maminkach zasahuji kolecka po itazeni az do nozicek miminka. vazani se ale nemusite bat, ono bondolino je dost srovnatelne s klasickym nositkem (obsluhou). A mne se v realu ty suchy zipy vubec nezamlouvaly, musim rict. Asi byt vami jdu do kvalitniho pevneho satku.
Také doporučuji Caboo 🙂. Je pohodlné a malá v něm hned usne 🙂.