Ahojte,
dva měsíce jezdím s kočárkem Junama a je úplně na hovno🙂) Podvozek už je na reklamaci, protože se začal rozpadat, naštěstí jsem dostala náhradní. Nicméně v háji je i korbička, celá se naklání dopředu a mimino mi v ní klouže dolů - a to ještě není v šusťákovém fusaku 🤦🏼♀️ Problém je, že korbičku mi z hyg. důvodů náhradní nepůjčí a já budu přes zimu měsíc bez kočárku.. Je nějaká možnost jim ten kočár prostě vrátit a získat zpět peníze? To přece není normální po 2m reklamovat kočárek kvůli x věcem a furt čekat na reklamaci 😪😪😪
Tak pokud je kočárek v tak hrozném stavu, řešila bych reklamaci. Důrazně a nenechala se odbyt. Nějaký čas to ale asi trvat bude no.. koupila bych jiný a tento reklamovala. D test má dystak právní poradnu, mě hli by vám s tím pomoci, aby byla reklamace úspěšná
Tak samozřejmě můžeš kočár reklamovat a chtít vrácení peněz, ale oni na to mají 30 dní, takže měsíc můžeš být bez kočárku no. Osobně bych ho reklamovala a zatím si koupila nějaký bazarový za pár korun, ono sezenes celkem levně.
@krisstina93 Při reklamaci není nárok na vrácení peněz, to pouze v případě neopravitelné vady. Případně kdyby překročili lhůtu pro vyřízení reklamace.
Určitě si k tomu ohlidej, že ti to uznají jako reklamaci a budeš mít o tom záznam. Někdy v tom kličkují a napíši, že z dobré vůle něco opravili.
Zkusila bych se s nima dohodnou a případně nastudovala, kdy jde požadovat vrácení kupní ceny. Myslím, že tam je ještě nějaká lhůta do půl roku od koupi, že to je snadnější. Jinak v rámci zachování duševní pohody bych si koupila na bazaru náhradní kočárek. Do cca 1500 seženete v pohodě. Až budete mít potěšené reklamace, tak zase v pohodě prodáte.