Vracely jste někdy kočárek ve 14denní lhůtě?

zuzalinkak
18. kvě 2015

Stala se nám nemilá věc. Objednali jsme kočárek v Babycar.cz, ale osobně na prodejně. Chtěli jsme typ, který neměli skladem, tak jsme čekali. Pak přišel, my vyzvedli a doma jsem zjistila podle obrázku, že je vlastně jiný. Typ a všechno je v pořádku, ale nesedí barvy madel, podbarvení velké korbičky atd. Na prodejně jsem si toho vůbec nevšimla. Dost mi to vadí. Volal jim manžel a prej výrobce už tento model dodává jen takhle, že mají v katalogu zastaralý obrázek.
Dost mě to štve a chtěla bych kočárek možná vrátit, zarazila jsem se ale nad tím, že mají v obchodních podmínkách napsané: "V případě že si zboží vyzvednete osobně na prodejně, ztrácíte možnost vrácení zboží do 14 dnů."
To můžou? :O
Přikládám fotku objednaného a vyzvednutého.

veronicka89
18. kvě 2015

Pokud Vam to nebylo receno , ze je jiny a vy ho opravdu nechcete - hrala bych to na to - spatne informace a ze si prejes vraceni zbozi.

Jako musim rict, ze se mi ten dole mozna libi i vic a prakticnost bileho madla asi nebude uplne super :-P , pokud by sis ho treba chtela nechat - zadej aspon slevu - nebo neco co chces z obchodu zdarma. Neprijde mi to jako ferove jednani 🙂

14 dnu vraceni zbozi, plati pokud vim pri objednani v eshopu nebo nekde jinde nez v obchchode (vystavy, prezentacni akce apod)

Ale pkud ho nechcete, normalne slusne argumentuj tim , ze nebyla obeznamena zmenou barvy ...!

formelina
18. kvě 2015

Mě se také osobně líbí ten dole ten co máte a opravdu tmavé madlo i vanička je praktičtější.
Jinak bych to zkusila slušně, že Vás měli informovat, že mají jiný obrázek v katalogu.

4lucky4
18. kvě 2015

Zkusila bych se poptat na čoi. Vzhledem k tomu, že byl kočárek objednán přes eshop, tak by koupě měla být uzavřena elektronicky. Rozhodně by to tak bylo, kdybys objednala sama a na prodejně třeba jen přebrala. V Tvém případě bych si to nejdříve zjistila právě na čoi, zkusila to s nimi slušně a pak bych tou čoikou popřípadě pohrozila. Tohle se mi osvěčilo třeba i při vyřizování reklamace. Držím palce.