Velký kočárek pro miminko? Sporťák?

lauralola
20. říj 2015

Miminko se narodí v květnu a já vůbec nevím, jaký kočár vlastně potřebujeme. Přemýšlím o sporťáku s vložnou taškou, ale aby byl větší a něco vydržel. Předpokládám, že v zimě se miminko to hluboké korby nevejde, proto si nejsem jistá investicí do hlubokého kočárku. A trojkombinace mají většinou sportovní verzi nic moc (soudím dle inzerátů, kdy se tyto kočárky po půl roce prodávají s nevybalenou sportovní sedačkou). Chtěla bych kočárek lehčí a snadno ovladatelný, nejezdím MHD, jen autem a mám kombíka, jezdit budeme ve městě i na polní cestě. Chtěla bych dobře zacloněnou boudičku a kvalitní matraci. A kvalitní látku, aby nebyl po létě vyšisovaný. Cenu extra neřeším, chtěla bych kočárek alespoň na 2 roky.
Děkuji všem za rady!!! 🙂 *je to moje první miminko, nechci nikoho rozčílit možná nevhodně zvolenými parametry, jsem absolutní laik v tomto směru 🙂

anndysek33
20. říj 2015

Zdravím, mohu doporučit z vlastní zkusenosti Britax B-Motion 4. Dokoupila jsem si terénní kola - tudíž do terénu naprosto super a vložnou tašku, kterou Britax taky prodává samostatně. Kromě toho má "BM4" bombový skládání - jednou rukou. 😉

eviknufik
20. říj 2015

Ahoj máme doma Emmaljunga duo kombi, naprostá spokojenost, velká korba, dobře ovladatelný.

kresi
20. říj 2015

Nevím jestli úplně poradím s hlubokým kočárkem, ale jako sporťák máme Jané Slalom (klasickou verzi bez možnosti otáčení sezení do protisměru a kupovali jsme ho jako dvojkombinaci)) a používáme už na druhé dítě. Zatím nebyl žádný problém. Koncem roku 2012 to byl jeden z největších sporťáků (novější kočárky prostudované nemám). Starší syn je celkem obřík, ale vešel by se pohodlně i dneska (cca 98 cm). Projeli jsme s ním různé druhy terénů (i ty, které rozhodně pro kočárek nejsou). Látka vyšisovaná není vůbec (máme model z roku 2012)