Zdravím, na konci dubna jsem objednala kočárek přes eshop, začala jsem s ním jezdit až o měsíc a půl později, neměla jsem odježděné ani dva týdny a všimla jsem si že je v kloubu prasklý plast, krom toho byl kočárek rozvrzaný a nějak mi občas zavibrovaly přední kolečka, uplatnila jsem tedy reklamaci, reklamace uznána, zaslaný nový podvozek, jezdím měsíc, kočárek je stejně rozvrzaný, krom toho mi začalo opět stejně vibrovat přední kolečko tak jak na předchozí konstrukci. Za ty peníze jsem opravdu z kočárku zklamaná...a teď má otázka. Mohu uplatnit nárok na vrácení peněz do 6 měsíců podle § 2161/2, občanského zákoníku jako výrobní vadu??? Je tady někdo, kdo tomu rozumí a poradí mi. Vím o více maminkách které měly problém s vibrujícími kolečky + rozvrzanou konstrukci - beru to tedy jako výrobní vadu....
@janakailana Dobrý den, mohu se zeptat jak to u Vás dopadlo?
@misule8 ja vam mozna napisu nasi zkusenost... kocarek jsme meli asi dva mesice dopredu... pak jsme vyjeli a zjistili jsme ze je to sileny na chodniku, natoz na lesni ceste, ze miminko skoro vyklepeme... a to nam ten kocarek byl doporucen jako do terenu... tak jsem zavolala do obchodu, vysvetlila situaci a oni nam ho vzali zpet i kdyz jsme tam jiny nekoupili (ten co jsme chteli nemeli skladem)... takze je to asi spis na obchode a jeho solventnosti... ja mluvim konkretne o detskydum.cz (a to jsme nekupovali pres eshop ale primo na prodejne)...
toto profesionalni jednani na me zapusobilo tak, ze pak jsem u nich nakoupila spoustu jinych veci
@mku jen detail ať si někde neuděláte ostudu. Solventnost nemá nic společného se solidností 😎