Chtela bych se zeptat, jake mate zkusenosti s obchodem Malvik? My naprosto silene. Arogantni pristup pri reklamaci, kterou jsme nakonec museli resit s pravnikem. Ulomene kolecko u temer nejezdeneho kocarku bylo nase zavineni. Proste jak s kozou na lede.. Co vy?
Reklamaci jsem naštěstí neřešila, ale jednou jsem se tam byla podívat na kočárky a to mi úplně stačilo. Byla jsem tam jediný zákazník a prodavačky absolutní nezájem. Když jsem se chtěla na něco zeptat, hrozná neochota, všechny se tvářily jako co si dovoluju je otravovat. Že by tam třeba se mnou u těch kočárků počkala, jestli nebudu potřebovat ještě něco? Ani náhodou, pokaždé jsem pro ni musela dojít přes celou prodejnu (a to se skoro ročním dítětem v náručí a viditelně v pokročilém stádiu těhotenství). Chtěla jsem přeměřit šířku kočárku, jestli odpovídá údajům výrobce, protože mi šlo o každý milimetr, zase kyselý ksicht. Fakt hrozný přístup. Nakonec jsem tam kočár nekoupila a vím jistě, že už tam nikdy nepůjdu.
@maargit Příšerná zkušenost s reklamací. Už tam nikdy nic nekoupím. Kromě toho, že personál je velice nepříjemný, drzý a arogantní (minimálně u řešení reklamací), tak se se zákazníkem nechtějí o reklamacích ani moc bavit. (taková mladá blondýna, to je arogance na druhou, co předváděla.) Nejdřív mi bylo řečeno, že za vadu si můžu sama, (zboží v záruce). Tak to opravili s tím, že je to jejich dobrá vůle vůči zákazníkům ale oficiální reklamace byla zamítnuta. Vada se zopakovala, (pořád v záruce), tak to opravili s tím, že se prostě děje a je to normální (takže nejdřív si za vadu můžu sama, pak, že se to děje všem). Ale znovu reklamace na papíře zamítnutá. Odvolávala jsem se, že přece když výrobek opraví, tak reklamaci tím uznají (jakýkoliv zásah do výrobku v době záruky). Všechno zamítnuté. Řešila jsem to s ČOI, bylo mi řečeno, že mohu napsat stížnost, že reklamace uznávají jenom na oko, jelikož zboží opravují ale reklamace neuznávají. Tak jsem to udělala ale výsledek kontroly nevím. Asi i případné pokuty za toto jednání jsou pro ně výhodnější, než uznávat reklamace. Dále mi z ČOI bylo řečeno, že u nich je Malvik tímto jednáním velice známý, prý to dělají často, jejich právník nemá zájem ani na mimosoudním řešení sporů ale pouze se soudit. Celou věc jsem nakonec řešila tak, že jsem napsala mail výrobci a distributorovi zboží do zahraničí, které jsem reklamovala, ptala jsem se, jestli je vada doopravdy běžná a pokud ano, tak zboží má asi nějaký problém a neměl by být prodáván. Poslala jsem všechny podklady a komunikaci s Malvikem o konkrétní vadě (přeložila jsem to). Distributor pro ČR mne okamžitě kontaktoval a nabídnul mi bezplatnou opravu, případně další řešení. Pouze je potřeba si ohlídat aby zásah do zboží v záruce nedělal jiný než autorizovaný servis. Takže tuto zkušenost sdílím dál, dávám hodnocení na Heuréku, u Malvika jsem reklamovala dvě věci a pokaždé stejný přístup. Nevím co by to mohlo změnit, lepší zákony, větší pokuty nebo prostě špatná reklama a sdílení zkušeností?
@maargit pokracuj v tom,je treba konecne ukazat obchodum jak se maji chovat k zamestnancum.sluzby zakaznikum jsou tady u nas 100 let za opicema
Za nás taky katastrofa. Ani už nemám sílu dál řešit. Držím palce, jste dobrá.
Byla jsem jednou a stacilo. Sileny. Vybirali jsme kocar a hlavne jsme potrebovali poradit se sedackou. V obchode jsme byli hodinu a za HODINU jsem neodchytla jedineho prodejce, ktery by nam mohl poradit. Nekoupili jsme nic. A to jsme vybirali mezi fakt drahymi kousky, takze prisli o docela fajn kseft. Kocar jsme nakonec vybrali jinde a jiny
Asi je to i o lidech. Prodavaci delaji, jak kdyby ty reklamace meli platit ze svyho... tuhle zkusenost nezavidim