Kočárky Balli na Tomkově náměstí v Brně. Nedoporučuju

olousek35
9. lis 2011

Chci se podělit o zkušennost z obchodu kočárků Balli na Tomkově náměstí v Brně. Lidičky, ani tam nechodte, teda pokud nejste dobrovolní sponzoři a nemíníte je tam sponzorovat. Zboží vám naúčtují víckrát a pak vám už peníze nikdy, ale nikdy nevrátí. V dnešní době by měli být rádi za pozitivní hodnocení, ale tam to tak není. Takže rychle od tam pryč. Jinak přístup zaměstnanců k zákazníkovi opět špatný. Postávají si mezi sebou, povídají si a když se na něco zeptáte, tak oni neví.

jop
9. lis 2011

@olousek35 hm, já mám s nimi dobrou zkušenost, kupovala jsem tam kočárek i nějaké další věci. Mě naopak v Brně dost naštval obchod Čáryfuk - pořád slibovali, že kočár bude a snad dva měsíce nic, neodpovídali na maily, no hrůza. Pak jsem si ten kočár objednala u Balli a v pohodě do týdne byl.

olousek35
autor
10. lis 2011

No, ale protože si po nich nechtěla nic trošku nestandartního. Moc si nedokážu představit jak by to bylo, kdybys potřebovala ten kočár opravit, nebo reklamovat. Koukala by ses doma leda na vrak a nic by se nedělo. Jsem plná emocí, nesnáším podrazy, zlodějinu a tak. Vím, že už tam nikdy nepáchnu a rozhodně je nikde chválit nebudu.

erika1985
26. pro 2011

Zrovna jsem si tam našla kočárek za super cenu, resp. na baby-line.cz. Ale právě nízká cena ve mě vzbudila jisté pochybnosti a proto koukám na nějaké rezence. Přijde mi hlavně divné, že tam uvádějí prodejny (přesně je tam napsané "naše prodejny") v Brně a v Havlíčkově Brodě, ale zároveň se od nich distancují (NAŠE PRODEJNY A E-SHOP JSOU SAMOSTATNÉ JEDNOTKY, PROTO SE CENY MOHOU LIŠIT. SKLADY E-SHOPU MÁME JINDE, NEJSOU TO NAŠE PRODEJNY!!!).
Zvláštních a neprofesionálních informací se mi tam zdá více a to pouze z internetových stránek, prodejnu jsem ani nenavštívila.
Takže z tohoto obchodu raději nic kupovat nebudu .

kachen
27. pro 2011

Ja tam chodim nakupovat, protoze tam maji vcelku slusny ceny. Treba na vyrobky Avent. Ale jinak souhlasim s @olousek35 , ze pristup, ochota a znalosti prodavacek jsou teda desivy. Take je lepsi tam jit nakupovat bez ditete, protoze śpoustu veci maji v patre, takze nechat kocar dole, popadnout dite pod pazi a vlacet ho do patra 😠 . S e-shopem zkusenosti nemam.

elana
28. pro 2011

taky přidávám zkušenost...opět negativní, měli tam (na eshopu) za bezkonkureční cenu separační plenky, tak jsem je objednala a přihodila i lahvičku Avent na 125ml, chtěla jsem medovou z PES, která je pouze dvoudílná, místo toho mi přišla třídílná klasická PP, který fakt nemám ráda, redukční kroužek je zbytečný heblátko navíc, navíc prostě se mi dobře krmí z těch průhledných a basta. Nehledě na to, že tam byl rozdíl i v ceně (ok, na té malé lahvičce asi 10kč, ale jde o princip). Když jsem jim to psala (s tím, že chci upozornit na chybu, že teda už to řešit nebudu, protože se mi to fakt nevyplatí reklamovat a posílat zpět), 14 dnů se nikdo neobtěžoval odpovědět, pak přišla strohá věta, že díky za upozornění a nazdar, ani polib si. Takže za mě už ne! 😠

sara8
2. dub 2012

V obchodě Baby-line nakupuji už dlouho začala jsem tam nakupovat když se otevřel a zatím jsem se nesetkala s nějakým neřešitelným problémem. Nechápu ale to že jste si nechala naůčtovat zboží 2krát. Já si vždy lístek kontroluji vždy a všude ještě u pokladny. Vždy jsem se tu setkala s ochotou prodavaček a na mé dotazy mě vždy dokázali odpovědět. A ceny tu mají opravdu krásné a ruzumné když máte 2 děti tak je člověk rád za každou ušetřenou korunu a tady ji opravdu ušetříte.

zanet84
18. dub 2015

V prodejně baby-line nakupuji už od prvního těhotenství, tedy zhruba 5 let a jsem velice spokojena.
Velice mě tyto negativní recenze překvapily. Jsou sice staršího data, ale podle mých zkušeností si na neochotu a neprofesionalitu nemohu stěžovat. Vždy tam je ke mně každý vstřícný a nemám strach se na cokoliv zeptat, protože je mi vždy dobře porazeno.
Samozřejmě má každý zkušenost jinou, ale já i mé známé sem chodíme velice rády.
A stejně jako Sara8 nechápu, že si někdo při nákupu nezkontroluje účtenku. Překlepnout nebo přepočítat se přeci může každý.

mar8ika
30. čer 2015

Ahoj holky, chtěla bych se s Vámi podělit o zkušenost s prodejnou dětského zboží na Tomkově náměstí v Brně.
Nemohu souhlasit s některými výše uvedenými komentáři, protože jsem zde byla spokojena. Myslím, že mají obrovský výběr zboží za slušné ceny. Prodavačky jsou informované a ochotné s čímkoliv poradit.

jackie79
19. srp 2015

Ahoj, i já bych se chtěla podělit se svou zkušeností s prodejnou Baby-line v Husovicích.
Nakoupila jsem zde celou výbavu na svoje druhé mimčo a jediné čeho lituji je, že jsem zde nenakupovala i na to první ☹ 🙂
Ceny zde jsou solidní a nakoupíte zde vše od plen až po kočárek. A prodavačky super, díky jejich přístupu se člověk nestydí na nic zeptat 🙂
Takže velké díky za tuto prodejnu 🙂

valinab
21. srp 2015

Také mám s touto prodejnou dobré zušenosti. Nikdy mne zde nikdo neokradl ani na mne nebyl protivný.

Podívala jsem se, poradila jsem se s šikovným personálem a nakoupila. A to ne jednou, ale již několikrát.....

Spokojenost 🙂

veera5
16. říj 2015

Za mě spokojenost, milý přístup a ochotné prodavačky 🙂

veera5
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
aaadelaide
25. led 2016

Už z principu nepíšu žádné recenze ani nehodnotím, ale tohle mi nedá. Sama jsem před mateřskou dělala v obchodě a vím, jak to s takovými komentáři bývá - tisíc lidí je spokojených a neozvou se a pak jeden prudič, co nelení a hned sedne k počítači a stěžuje si. A spousta ostatních mamin, jejichž celodenní náplní je sedět u komplu a sjíždět kdejaké recenze se toho samozřejmě chytí a i když tam třeba byly spokojené, něco si přidají. Úplně lituju ty lidi v obchodě.
Já na tyhlety řeči nedám a raději si vždy udělám vlastní názor. A to od té doby, co jsem naletěla jednomu brněnskému obchodu v Králově Poli. Četla jsem pochvaly, tak jsem zkusila - no, a těžce pohořela - neochota, objednáno zboží a nedodáno včas, nekonečné dohadování se kvůli odstoupení od smlouvy a vrácení zálohy na kočár, který jsem ještě dva týdny po porodu neměla... Děs. Ty kladné recenze si asi píšou sami 😝 Už jsem si myslela, že budu Filipa vláčet na hrbu, ale naštěstí jsem uspěla na Tomkáči. Kočár, který byl prý nedostupný, měli skladem a ještě mi do týdne sehnali adaptéry, abych si mohla i autosedačku cvaknout na podvozek. Teď jsme se odstěhovali za Brno, ale všechno, co potřebuji, si objednávám přes jejich e- shop (využívám věrnostní slevu - co je doma, to se počítá, že ano 😉 ) a nemám problém. Pro Matýska mi dokonce nacenili kočár na míru, takže jsem ho měla ještě levnější než na Heuréce 😀
Takže ženský - nedejte na první dojem a drby ostatních, není všechno tak, jak se na první pohled zdá... Mějte se krásně!!!

ela20
15. čer 2016

Opravdu nechápu ty negativní recenze na obchod baby-line. I přesto, že jsou staršího typu, musím reagovat. Vím, že každý jsme jiný, každý máme svůj názor. Ale vážení..ruku na srdce...opravdu ty negativní recenze byly nutné? Do této prodejny chodím již několik let, a opravdu jsem se nesetkala s ničím špatným, co bych musela ventilovat. Naopak...Jsem maximálně spokojena s výběrem zboží, ať už s kočárky či jiným sortimentem, a nutno podotknout, že na výběr je tam toho hodně. Co se týká přístupu prodavaček, není co vytknout. Kolikrát si spíš říkám, že mají opravdu hodně trpělivosti. Byla jsem totiž svědkem, co si zákazník dokáže všechno vymyslet. Takže je občas na místě ty prodavačky spíše obdivovat. Samozřejmě ne jen v tomhle obchodě. Pokud můžu vážně doporučit, přijďte se přesvědčit osobně.

kaczenka92
22. lis 2016

Mám odsud Jané Crosswalk v šedé barvě, který nikde jinde nešel sehnat, protože prý jsou vyprodané. Kecinky 🙂 Dělají tady nacenění na míru, takže ho mám za pusu. Nechala jsem tam mejlovku a oni mi poslali nabídku. Opravdu jiný přístup, jak v jiných obchodech, ale v pozitivním slova smyslu. 😉

shitjob
15. pro 2016

Dobrý den všem budoucím maminkám,

na úvod bych chtěla sdělit, že jsem v této společnosti pracovala.
A jako interní zákazník i pracovník se chci podělit s Vámi se svými hodně špatnými zkušenosti. Každý si udělejte obrázek o této společnosti a hlavě která tomu velí.
Prodavačky pracují pod neustálým stresem, pracují deset hodin denně a nemají ani nárok na půl hodinovou přestávku, nemají pořádné zázemí (kde se najíst ani lednici na uskladnění jídla) . Fakt je ten ,že majitel se rve se zákazníky a veřejně je uráží a posílá do patřičných míst, křičí vulgárně na zaměstnance, když udělají chybu.
Prosím, zamyslete se nad tím, koho podporujete v obchodování. Možná tato společnost má nejlevnější ceny na trhu, ale rozhodně se nechová lidsky a s úctou. Pokud nadále budeme podporovat takové podniky, nikdy se nedočkáme slušného chování a obchodování.
Všem budoucím maminkám děkuji pokud dočetli tento článek do konce.

eshly28
10. črc 2017

Jako zaměstnanec zkušenost nemám, ale paní prodavačky se nám věnovaly řekla bych nadstandardně. Je pravda, že jsme byli v obchodu jedinní, ale ve všem se nám snažili vyjít vstříc. Za mě obchod doporučuji a mrzí mě, pokud tam panují špatné podmínky pro zaměstnance, v přístupu k zákazníkovi jsem nepocítila.