Kočárek Teutonia, I'coo nebo Gesslein. Poradíte?

buxbaumia
13. črc 2015

Rozhoduji se mezi těmito kočárky, poradíte Vaše zkušenosti?
Budu jezdit hodně v terénu a v přírodě, nakládat do auta a spíš méně MHD...chtěla bych trojkombinaci:
Teutonia Mistral P
GESSLEIN F10 Air
I´Coo Peak Air
nebo ještě nějaký jiný? Mimino se narodí v listopadu 🙂

jitavrtule
13. črc 2015

do terénu můžu doporučit ještě Hartan Topline - máme S, s výměnnou pevnou nápravou a je fakt bezva. Přes kořeny, přes kameny, přes výmoly - luxusně pruží, jede sám. Bohužel na co už tak moc bezva není je právě nakládání do auta ☹
Skládá se snadno, ale složený je to velký obdélník, který se mi blbě zvedá a má s pevnou vložnou taškou k 17 kilům. jako dá se to (když vyndám tašku a naskládám to tam postupně), ale vážně zvažuju, že si pořídím ještě jeden lehký a skladný jetý kočár právě do svého auta (mám oktávku v hatchbacku a tam se to dává fakt blbě). Na velký terénní výlety jezdíme druhým autem - kombíkem, tam se to šoupnout dá celkem v pohodě.
I´coo co jsem zaznamenala z diskuzí je taky pořádně těžký. Gesslein F10 je hmotnostně, velikostně i tvarově totéž co ten Hartan, ale nevím jak vypadá složený - třeba to bude lepší tvar.
Teutonia na mě působila o dost gracilněji na živo, ale váhově je to psané podobně jako Hartan a Gesslein.
Do terénu by měl být fajn ještě Mutsy Urban Rider (má kámoška).

zuzuzuz
13. črc 2015

@buxbaumia gesslein je slozeny strasne velky, nakladani do auta des a hlavne to chce velke auto s velkym kufrem. Ja bych si vybrala teutonia, za me spise typ Be you! s vymennou napravou na velka kola. Ja jezdim i bez teto napravy horske tereny otocenim rukojeti a zadnimi odpruzenymi koly napred a super, a s tou vymennou napravou to musi byt uplne nej, je to lepsi jak terenni trojkolky do terenu co jsem mela pred tim. I coo neznam.

cacenka_d
13. črc 2015

Icoo za me byl super, ani po 2 detech na nem nebylo znat pouzivani, nerikam, ze neni tezsi, ale zase vyborne stabilni. Jen za me ne trojkombinaci, me se ta jejich sedacka nelibila.

hojda
13. črc 2015

Já mám odzkoušený Teutonia Mistral P v terénu, měla jsem nakonec dva podvozky trojkolka a čtyřkolka Mistral P, ten byl super do sněhu a do nejhoršího terénu (lesní cesta s kořeny), projela jsem tedy I trojkolkou, ale čtyřkolka byla víc komfortní.