Dobrý den,chci se zeptat máte někdo zkušenosti s kočárky s velkými koly? (všemi 4) nebo je lepší mít dvě větší a dvě menší otočná co se dají zaaretovat? Děkuji za odpověď
@kratkaanickaemail Všechna stejná jsem nezkoušela (tedy jen zběžně na prodejně), protože mám subjektivně pocit, že se takový kočárek špatně, nebo min. hůře ovládá, zvlášť na malém prostoru (mhd, třeba) a aretace mi prostě dává větší smysl, zvlášť pokud jezdím různý terén. Navíc také umožňuje ovladatelnost jednou rukou (u mnohých i jedním prstem) a to tyhle "statické" asi nemají. Ale je to jen můj dojem. Já bych si to nekoupila už jen proto, že se mi to prostě nelíbí 🙂
Ale samozřejmě každý má jiný vkus a jiné požadavky, prostě musíte zkusit osobně a uvážit vlastní potřeby a dojmy 🙂
Podle mě záleží, kam s ním budeš jezdit. My si původně koupili klasickou dvojkombinaci s otočnými koly a jsou super takhle do města, do obchodů a pod. Takže třeba do té MHD a tak určitě lepší otočná. Jenže naše malá vyrostla z hluboké korby ve 3.měsících (většina kombinací má malé korby), takže jsme koupili z druhé ruky klasický houpací kočár (Roan Maritu) a nedam na něj dopustit, malá se do něj (už bez zimního fusaku) vejde ještě teď (má 7 měsíců a 75 cm). Jezdíme s ním teda hlavně na procházky po vesnici a tak, prostě když malá potřebuje spát a je bezkonkurenční a krásně houpe a ona hned usne. Teď už bych si koupila nejdřív jen klasik houpací kočár, klidně z druhé ruky a pak nějaký nový lepší sporťák s otočnými koly. Taky si myslím že klasik kočáry mají sporťáku na prd. 🙂
Otázka není, jestli velká nebo malá, ale jestli otočná nebo pevná. Takový Icoo Peak Air má všechna 4 stejně velká, přední jsou otočná. Rozhodně hlasuji pro otočná kola z důvodu lepší ovladatelnosti. Zvlášť pokud hrozí, že bude nutné staršího sourozence vozit na stupátku - to je na kočárku s pevnými koly za trest 😠
Mně vyhovuje Jané s jedním otočným kolem vpředu-jsou velká všechna 3. Hlavně je to dobré v metru při vystupování z narvaného vagonu, při pohybu mezi lidmi -skvěla zatáčí. Navíc je super i do terénu. Pro dítě do půl roku jsem ale měla houpací Chicco POLAR- byl stabilní a péroval, měl také velká kola. Vlastně jsem nikdy neměla různě velká kola, tak nevím.
@muschabella a můžu se zeptat kde kočárek budete kupovat? Ten co jste poslala je moc krásný
@kratkaanickaemail v Sam Baby, ale s jinou korbičkou. Korbičku chci šedou s tyrkysovou 🙂 mě se na něm hlavně líbí, že je korbička vysoko a nebudu se muset moc ohýbat. A velké kola se mi líbí. Jezdit s ním budu jen ve městě a MHD nejezdím. Pro mě ideální. Je to kočárek Jedo. Podvozek elegance nebo elegant, tak nějak 🙂
pokud budeš mít kola velká a nafukovací je to super do trenu ,do sněhu ,mala kola byt jen přední ti v terénu budou naobtíž .My bydleli v Praze a i tam se velká kola oplatila,je to samý obrubník ,v zime nahrnutý sníh k chodníkum apod.
Dle mého jsou otocna kola lepší,kocar je o 100% lip ovladatelny,zvladnu ho jednou rukou na pohodu,ten klasický bych nechtěla ani za nic.
@muschabella pani v obchode trepe, otocne kolesa su na nezaplatenie, daju sa totiz ovladat jednou rukou a to je hlavna vyhoda...kocar s pevnymi kolami sa da riadit jednou rukou len pri priamej ceste 😉
tak ja s pani v obchode celkem souhlasim, otocna kola jsou fajn tak do nacpanyho kramu nebo do centra mezi lidi,, jinak ani ne. Do MHD z hlediska bezpecnosti je lepsi beztak nastupovat/vystupovat s zaaretovanymi koly, takze tam 4 velka zadnou prekazkou nejsou. Vzdycky rostu, kdyz vidim strelkyni, co vystupuje z tramvaje, nejlip jeste s trojkolkou, a ma predni kola volne - to je vyborna a velice kratka cesta k vyklopeni ditete.
Ja taky desne touzila po otocnych, mam je, ale mam taky pevnou terenni napravu - ktera je na kocaru ted uz porad, takze zpetne muzu rict, ze jsem nemela pravdu, kdyz jsem tvrdila, ze bez otocnych kol to bude desny a bude se s tim blbe jezdit.
Ridit kocar s odaretovanymi koly jednou rukou jde ve finale akorat na rovine, jinak maji otocna kolecka tendenci s kocarem uhybat do stran (na nerovne ceste, v kopci), v terenu se oproti velkym pevnym kolum ta malá zasekavaji v nerovnostech.
Jasne, je to trosku narocnejsi na zajeci sadlo - musim zmacknout madlo a kocarem otocit silou, nejde to malickem, ale uz jsem si zvykla, ze je mi to vlastne fuk.
Ale ja toho stejnak s kocarem prd najezdim, akorat ho stehuju do auta a z auta pro babicku a tetu a ty zas jezdi ty dlouhyyyy rovinky 😀
@jitavrtule dost záleží na kocarku...ty levne polske jsou na prd,pokud má clevke kočár kvalitní tak otocna kola pracuji vyborne i v terén a do zatáček atd.
@bajana Děkujivza názor, ale já jsem pro kočárek rozhodnuta a radu nepotřebuji a ani vozit kočárek jednou rukou 🙂 Mě se líbí velké a elegantní kola. Ještě uvažuji nad kočárkem Bébécar u kterého je problém, že v okolí se moc neprodává, ale je to krásný a elegantní kočárek. Má lehce natáčecí kola, ale mě jsou opravdu k ničemu. Bydlíme v malém městě a nepotřebuji otáčecí kola a kočárek, který mohu vést jednou rukou. Vybíráme s přítelem kočárek společně a oba jdeme do velkých kol. Chlap by na ty malé plastové ani nepřistoupil. Ale díky 🙂
@kratkaanickaemail Ještě mrkni na ty Bébécary. Jsou nádherné. Tam je problém doba dodání. Mám termín v září a kočárek se vyrábí v Portugalsku nebo kde a o prázdninách v létě nedělají. Navíc jsem z Bruntálu a nejbližší prodejna taky jediná v okolí s kočárky je v Olomouci a tam takový výběr není, ale kočárek je nádherný.
Jen škoda bílých kol.
@lucyp13 máme Hartan za bratru tricet litru a na naklonene rovine presto ujizdi, pokud nejsou kola zaaretovana. To neni o znacce, ani o cene, to je bohuzel prosta fyzika - otocne kolo se vzdy natoci smerem z kopce, kam ho tahne vaha kocaru.
Souhlas,že, do terenu se i s malymi kolecky jezdit da, ale s velkymi koly je to vetsi pohoda, pres vetsi nerovnosti (koreny, kameny) to lip jede, clovek se min nadre a ve finale se i kocar min opotrebovava, ona ta otocna kola i zaaretovana casem zacnou mit vuli, je znat, ze se to trochu vycvachta - takova je moje zkusenost coby majitelky kocarku-obojetnika 🙂
Pokud bych porizovala kocar apriori do mesta, tak rozhodne preferuju mala kolecka vpredu a lehky kocarek, ale jakmile je ve hre vesnice, polnacky, les, velka kola (a vyssi hmotnost kocaru) maji vyhodu. Takze pak zalezi na kazdem, kam s kocarem planuje jezdit. Jednorazovy vylet do lesa samozrejme vydrzi i mala kolecka a neterenni kocarek.
@jitavrtule a to je co říct. Hartan je velmi kvalitní kočár. Tady je opravdu vidět, že kvalita nebo cena nehraje roli. 🙂
Zkušenosti jako takové nemám, ale my budeme kupovat kočárek, který má velké kola. Jede se s ním luxusně. Paní v obchodě nám říkala, že otočná jsou dobrá když se chceš vytočit na místě, ale jinak ne. Navíc když jdou zacvaknout, aby se netočila tak to prej houby vydrží, ale osobní zkušenosti nemám a určitě se najde někdo, kdo si bude taková kola chválit 🙂 Ale já jdu určitě do velkých kol.