Kočárek - Mutsy evo II, Oyster, Trailz nebo Buffalo?

xxangelikaxx
14. říj 2016

Holky - help 😉 jsem absolutní laik ohledně kompletní problematiky "dítě" 😅 - čekám první mímo a nějak se na mě ze všech stran valí věci, které je potřeba koupit a zařídit a tak.. takže došlo i na kočár.. vyhlídla jsem si pár "favoritů" - Mutsy Evo II, Babystyle Oyster, Bugaboo Buff nebo Stokke Trailz.. uvažuju i nad tím novým X - landerem. Od kočáru očekávávm, že bude šmrncovní, ale zároveň funkční a hlavně pro mímo pohodlný. Např. u Stokke mi připadá, že ve sportovním sedáku všechny děti tak nějak divně "visí", že tam mají hrozně málo prostoru, navíc, když je dítě větší a přidá se mu k tomu ještě nějaký zimní fusak. Další věc, co by mě zajímala, kromě tedy kompletních vašich zkušeností s uvedenými kočáry je to, jestli pozorujete nějaký nekomfort pro dítě v případě, že sportovní sedák nemá zvlášť polohovatelná záda a nohy .. tedy že se naklápí celé sezení a dítě je vlastně stále ve stejné pozici (sed). Nebo co Buff - není nízký??? Dále v různých recenzích čtu, že kočáry vržou atd.. peníze uplně nehrají roli, ale zase pokud si koupím kočár za +- 30 tis, tak bych asi byla ráda, aby byl k něčemu a ne, že mi po 14 dnech začne vrzat nebo něco podobného. Budu ráda za jakoukoliv recenzi nebo doporučení.. nejsem fanatik (ani Rotschild), abych měla na každou příležitost jeden kočár, takže chci (ač třeba za více peněz) spojení kvality a pohodlí a zároveň i nějakého toho šmrncu. Díky...

maii
14. říj 2016

Ja bych nekoupila nic, co ma naklapeci sedatko-kolibku jako bugaboo. Jednak to neni uplne pohodlny pro deti, treba kdyz jd teplo, tsk se v tom doliku vic zapoti, nebo kdyz rady spi natazene. Vyssi deti kolibku rychle prerostou. A jsou celkem uzke, nektere aspon. Jako vypada to fajn, ale... ne. Bugaboo je dost nizky, ale v hluboky korbe bude celkem nedlouho... kde budes chtit kocar pouzivat?

xxangelikaxx
autor
14. říj 2016