Zdravím,
ráda bych se zeptala, zda máte doporučení na kočárek, který zvládne opravdu náročné terény. Nemyslím tím tedy ježdění po zpevněných turistických cestách, ale přejíždění kořenů, kamenité cesty, kopce, brody na potocích.. Asi nejhezčí a nejrovnější bude brázda v poli po traktoru. 🙂
Absolutně netuším, po čem koukat a jak vyhledávat, z logiky věci bude nutné odpružení a nafukovací kola. Ideálně kombinovaný kočár, který bude využitelný od narození co nejdelší dobu. Snad jediný další požadavek je, aby nevypadal jako rakev, ale pokud vydrží a bude v něm prcek v pohodě, asi přežiju i černou barvu s bílým zdobením. 😅
Děkuji moc za každé doporučení. 🙂❤️
@dailea já jsem milovala náš jasmine Bennetta classic. Dělají i moc hezký myslím camino nebo tak nějak. Taky na velkých kolech. Projel naprosto všechno, nádherný, skvělý, úžasný 😁 navíc nevypadá úplně blbě jako ti Poláci. Mám vyzkoušeno víc kočárů a i takové ty údajné "tanky" ale tenhle je top. Terén u nás jako popisujes, žádné chodníky,nic takového tu není
my měli do takového terénu starou libertu. KOnstrukčně byla podobná tomu od @dominikasn . Byl to přesně takovýto, jen měl jiný hadr na korbičce. Za mne dokonalý kočár. Nerozbitný, Lehký (na přenášení) , skladný (sundám korbu z podvozku, který jde složit), prostorný (uvezl i dvě děti 1 rok + 3 roky a k tomu plný spodní košík třeba 5x 2L lahve s vodou). Projeli jsme s ním i 20Km pochody mimo cesty - louky, lesy, bahno, sníh, skály, ...
Do terénu jsou obecně trojkolky s nafukovacími koly, zas tak moc druhů není. V zásadě je to Thule, TFK, Babyjogger.... Já trvala na tom, že sporťák bude plně polohovatelný, tj. do úplného lehu (záda a nohy), plus že bude polohovatelná rukojeť (když beru kočár na brusle, tak je potřeba dát madlo výš). Jediný takový byl TFK joggster Adventure, dneska se jmenuje TFK mono. Je uvnitř fakt prostorný, vejdou se do něj i větší děti, dcera se v něm krásně vyspí i teď, kdy měří skoro metr. Určitě ti tu bude dost holek doporučovat Thule, u nás ho má každá druhá. Já bych ho nechtěla, nejde napolohovat do lehu, půlroční dítě, které ti odroste z hluboké korby a které ještě nesedí, bych do něj fakt nedala. Obecně je ten sporťák z mého pohledu úzký a mělký. Jízdní vlastnosti bude mít dobré, je hodně široký, tak bude asi ještě stabilnější než TFK, ale zase je to na úkor toho, že i sporťák ti zabere celý kufr a u většiny aut ještě budeš sundávat kolo/kola. A teda ta jejich ruční brzda mi přijde taky děsná, z dlouhého kopce musí člověk bolet ruka. Takže za mě TFKáč, miluju ho, mám teda jen sporťák, ale co vím, tak dělají hluboké korbičky, které se dají polohovat, což může být taky fajn pro přechod mezi hlubokou korbou a sporťákem.
Nicméně počítej s tím, že s miminkem v hluboké korbě prostě nejde jezdit přes kořeny nějakým brutal terénem, není tam připoutané, navíc je lehké a bude nadskakovat v každém kočáru. Tak abys pak nebyla zklamaná 🙂
Na větší dítě jsem měla mountain Buggy , ale starší verzi. Sjela jsem s tím v pohodě údolí dlouhého dolu od Výrovky nebo vyjela na Bufet od Pece. To jsem se tedy trochu zapotila. Dodělával jsem si sedačku, aby byla zavěšená, ale jinak ten kočárek byl geniální. Lehoučký a i při ostrém zacházení nikde nic neruplo a to byl z bazaru. Pak jsem měla ještě Bob Revolution Pro a ten taky nebyl k zahození. Koryto potoka zvládl hravě, ale přijde mi, že fakt do terénu je někdy lepší, lehký, trojkolky a pevné přední kolo. Na miminko asi houpací klasika a nebo nosítko.
@ivis_b já nechápu tu oblibu trojkolek. Mě naprosto vyhovoval kočár se 4 pevnými koly. V terénu totiž potřebuješ na trojkolku projet 3 stopy, zatím co ččtyrkolce stačí jen stopy 2, tzn, o 1/3 menší námaha na tlačení. Také (ne)stabilita trojkolky mne nenadchla. Když máš 2 kola ve vzduchu, tak manévrovat na jednom kolečku jde fakt blbě, zatímco na dvou to je mnohem lepší. Jo a jde s tím jezdit fakt všude i s miminem, jen občas se musí dávat bacha, aby se nevysypalo😅
Jedině tedy pak ty vozíky za kolo, co sedají používat jako terénní trojkolka, to už beru. ale to je až pro větší děti né pro úplná miminka
@konidana Taky tomu moc nerozumím, asi hlavně vzhled. Už jako dítě jsem měla kočárek trojkolku na hraní a bylo to peklo. Sice krásný, ale dost jsem se s ním nadřela, vždycky zůstala někde stát a museli mi pomáhat. Nechtěla bych ho do terénu ani zadarmo.
No ono jak která trojkolky 🙂 stihla jsem vystřídat hodně kočárku a do terénu vedla lehká trojkolky s pevným kolem a nízkým těžištěm. Ale ne pro mimino až pro sportovní kočárek
@dailea s trojkolkou, včetně Thule, nemám v opravdu těžkém terénu dobrou zkušenost (pro mimina, starší už tolik nespí, tak to je skoro jedno). Pro mimino nám nejvíc vyhovoval kočár se 4 nafukovacími pevnými širšími koly, např Inglesina Sofia s podvozkem Ergobike nebo Emmaljunga. Taky hezky houpaly a na těch nerovnostech se mi děti neomlátily. (S druhým i třetím jsem se pokoušela o kočárkový upgrade, nicméně do roka vedla vždy Inglesina)
Syn má 3 měsíce a kočár už jsme 2x měnili. Už jsem přišla na kočárky, co projedou těžký terén - např.Thule a Easywalker. Bohužel přestože syn je hodně drncací miminko, tak prostě po hodině na kořenech začne brečet, protože je to prostě moc. Takže jen dopředu radím, s úplně malým nepočítejte dlouhé procházky v terénu. Kočárek to dá, dítě ne 🤷♀️
@kolibrik123 jak ktery dite. Nasim obema to bylo uplbe sumak kudy jedem. Chodila jsem skoro denne do lesa pres vymoly a dost casto i pres padle stromy😅
Já měla na oba kluky Inglesina Magnum. Nafukovací stejně veliká kola,podvozek na perach. Kupovali sme ji z druhé ruky po dvou dětech,nám odvozila kluky od mimin,přes sportak. Jen u dcery teď uzrala boudicka. Ale projela úplně vše,pole,les,bahnacky. Ve městě sem ani nenadzvedavala na obrubniky..
@dailea Pro tyhle účely mám Thule Urban Glide 2. Jo, korba byla černá, ale to mi zas tak extra nevadilo, podstatné je, že s tím kočárem jsem projela všude včetně fest kamenitého i kořenovitého terénu. Teď už ho tolik nepoužíváme, protože i nejmladší už hodně ujde, takže teď ho vozíme už jen jako pojistku. Je lehký, dobře skladný do auta, sklapnout se dá i ta korba.