Jaký kočárek, aby to byla trojkombinace?

janinka92
24. únor 2015

Hezký den ženy 😉
Budu mámou poprvé a nevím jaký si vybrat kočárek, hlavně aby šel dobře složit do kufru a aby se mi s nim hezky jezdilo 🙂 . Uvítám i rotaci koleček 🙂
Předem díky za radu jak vybrat kočárek a na co si dávat pozor při výbětu 🙂
Klidně mi napiště i jaký máte kočárek Vy a jak ste s nim spokejené 🙂

sim007
24. únor 2015

@janinka92 my budeme kupovat Maked Lucky (ale dvojkombinaci, autosedacku jsme koupili Cybex, protoze ta co by byla ke kocarku se nam moc nezdala, jen se musi dokoupit adaptery)
Psala jsem si tu s maminkama a jsou s nim spokojene.
Na co me upozornila sestrenice - aby se u sportaku dalo polohovat i lehaci i podnozka do uplneho lehu a urcite jsou lepsi nafukovaci kolecka.

petrasipkova1
24. únor 2015

Já mám po x měsících čtení na netu, po výběru Gesslein, Hartan, Teutonia ..... atd., konečně vybráno !!!! I'coo Peak Air, zatím hledám starší, ale marně, tak holt trošku víc zainvestuju, ale jsem zamilovaná 😉 Nechci z Polska, takže mám zúžený výběr 🙂

petrasipkova1
24. únor 2015
stenci
24. únor 2015

@sim007 Já už mám Maked Lucky koupený a stejně tak sedačku Cybex. Kočárek je úžasný a redukce na sedačku stojí kolem 500 Kč, což mi přijde pořád jako lepší varianta než trojkombinace. Takže za mě taktéž Maked Lucky 🙂

cabo
24. únor 2015

I ja mam znacku Maked,konkretne Lucky Len a jsem naprosto spokojena. Velka korbicka,sportak jde dat do obou smeru-dite vidi bud na vas nebo na okoli. Dobre se s nim manipuluje. Takze doporucuji,u me naprosto bez vyhrad.

werunqa
24. únor 2015

My máme Bebe Beni 4 Runner.Je to trojkombinace.
Náš první a poslední kočárek 😉
Vozím v něm už druhé dítě a bez problémů.Nepatřím mezi maminky co kupují kočárky za 10-tisíce prestižních značek a nebo kupují každý půl rok nový 😀
Kola má rotační,nafukovací,sporťák jde dát do obou směrů...

mischel117
24. únor 2015

Mám camerelo art s Polska a jsem max.spokojená, lehký, rotační přední kola, máme prosincové miminko, tak mi hodně záleželo,aby mi na miminko nefoukala a korbička byla dobře krytá.Navíc korba je dlouhá, tak je možnost mimi vozit dlouho a neřešit krátké korby.

sim007
24. únor 2015

@mischel117 to byl nas druhy favorit 🙂

suldovskabalas
24. únor 2015

Doporučuju Apollon https://www.malvik.cz/Kocarky/Trojkombinace/Dep... máme béžový puntík 🙂

mynije
24. únor 2015

@werunqa toto je jednou můj favorit!!

kacbal
24. únor 2015

my sme pořídili Peg Perégo Gt3, tak doufám, že budeme spokojeni. Ale potřebuješ na něj auto s velkým kufrem. Mě se do auta vleze a nemusím ho vůbec složit, u menších kufrů je potřeba odcvaknout přední kolečko. ale to je otázka pár vteřin. Jinak se skládá a rozkládá jednoduše

teraolli
24. únor 2015

My máme německé TFK X3 a nedám na něj dopustit. Skladné, vysoce stabilní, velká pevná korba, sportovní atesty (vpředu musí být výměnné sportovní pevné kolo), výborně se s ním jezdí v terénu i po obchoďáku. Parádní kočárek do města i do terénu. Vajíčko je norská značka Be safe (jedno z nejbezpečnějších na trhu). Kočár má nafukovací kola s hydraulickými brzdami. Jednoznačně doporučuji 🙂

barunka1985
24. únor 2015

@kacbal můžu se zeptat jak máte barevnej kočárek? těhotná nejsem, ale snažíme se a do budoucna chci tento kočárek, ale přijde mi že je min. výběr barev

kacbal
24. únor 2015

@barunka1985 máš pravdu, těch barev příliš není. My máme barvu azuro

barunka1985
24. únor 2015

@kacbal ta se mi taky líbí, říkala jsem si že bych koupila sporták nový a korbičku použitou, ale uvidíme ono ani těch korbiček není moc velký výběr

kacbal
24. únor 2015

@barunka1985 my sme také nekupovali úplně nový, kupovali jsme kočárek od paní, která se s ním těžko loučila. říkala, že kdyby plánovali další dítě, tak ho neprodává. Jsou to pevné konstrukce, kočárek vypadá téměř jako nový

fillipepi
24. únor 2015

Po dlouhém vybírání jsme pořídili Britax Affinity. Je lehoučký, snadno se skládá, jezdí skoro sám a dá se ovládat i jednou rukou, vejde se nám do mini autíčka. Má v sobě zabudované adaptéry na sportovní sedačku i autosedačku Römer, takže jsme nemuseli nic dokupovat. Líbí se mi, že nepůsobí dojmem umělohmotného "kostitřasu", ale ještě nejezdíme, tak doufám, že si ten dojem nepokazí. 🙂

filajka1
24. únor 2015

@janinka92 mame ABC design Viper 4s.. je super, akorat ja od cca 3m vyhradne nosim v satku/nositku, ale neni to kocarkem, spis se mi to vic libi 🙂

kocarek ma nafukovaci kola (dobre do terenu), hluboka korbicka cca 78cm (coz je z tech delsich), neni to polsky sunt, latka ma udajne spf 50, sportak lze otocit obema smery.. vaha cca 16kg

fillipepi
24. únor 2015

@filajka1 O Viperu jsme taky uvažovali 🙂, moc hezký kočárek, ale odradila nás váha a pak se mi moc nelíbily ty mezery mezi boudičkou a sportovní sedačkou, ale to asi dobrý fusak vyřeší. 🙂

ladyhacek
24. únor 2015

My máme zippy natural - trojkombinace,je z kokosového vlákna, korbička 87 cm, má odvětrání, velký uložný košík a stahovací horní boudičku, nastavitelná rukojeť .................................
http://www.domexim.cz/katalog/1-kocarky/59-komb...

jitavrtule
24. únor 2015

@janinka92
při výběru bych se nutně neupínala na trojkombinaci - nakombinovat korbičku, sportovní sedačku, podvozek a autosedačku není zas tak složité, ani když to celé není set od jednoho výrobce.
Spíš si ujasni, co chceš ty, jak a kde budeš kočárek nejvíc používat. Já strávila rešeršemi poměrně hodně času, tak tady je pár mých postřehů z vybírání:
1. budeš jezdit spíš po městě nebo v terénu?
Pokud víš, že budeš jezdit kolem domu po asfaltě, max. v parku po štěrkové cestičce, budeš mít jiné nároky na kočárek než při ježdění po lese přes kořeny a po loukách. Kočárky do města bývají menší, lehčí, skladnější, ale taky málo nebo vůbec odpružené (drncají) a logicky méně stabilní na nerovném terénu nebo třeba sněhu. Do města jsou na manévrování podstatně výhodnější přední malá otočná kolečka blíž u sebe (4 stopy), zatímco do terénu ideálně všechna kola stejná, velká (2 stopy). Do kopců a na sport člověk ocení ruční brzdu (takovou tu co vypadá jako na kolo a dá se z ní přibržďovat). Ruční brzdu má většina trojkolek vedených jako sportovní kočárky. Ze čtyřkolek jí nabízí jako extra výbavu pouze Teutonia, Hartan, TFK (o nikom dalším nevím). Nafukovací kola absolutně nejsou zárukou nedrncavosti nebo terénnosti - nejvíc záleží na odpružení kočárku jako takového, ať už v oblasti kol (pružiny) nebo uchycení korby/sedáku (pásky). Pokud má být kočárek fakt terénní a pro dítě pohodlný, musí být odpružený na všech 4 kolech, ne jen na těch dvou zadních. U nafukovacích kol je vždy riziko, že píchneš. Plasťáky sice nepíchneš, ale na nerovném povrchu jsou na prd. Osobně za nejlepší možnost považuju kola pěnová se vzduchovými komorami - ta kombinují výhody obou - nedají se píchnout, ale zároveň nejsou tvrdá a miminko se nenaklepává jako řízek při každém přejetí kamínku na cestě.
Někteří výrobci nabízí možnost výměnné terénní nápravy k standardnímu kočárku s otočnými koly - např. Britax, Hartan, Gesslein, Teutonia. JIní mají i u velkých terénních kol např. pohyblivou celou zadní/přední nápravu, což taky umožňuje lepší manévrování v menším prostoru (Mutsy Urban Rider, I Coo Peak Air)
2. při výběru se neupínej na hlubokou korbičku.
Bohužel v dnešní době hodně výrobců dělá absurdně malinké hluboké korbičky a dost maminek pak při výběru kouká jen po co největší korbě. ALE - v korbě ti mimčo bude jezdit půl roku, max. do roka. Oproti tomu ve sporťáku klidně další dva roky. Navíc hodně miminek dají maminky do sporťáku kolem toho půl roku stejně -ne že by se nevešla do korbičky, ale proto, že chtějí už koukat ven, což z korbičky moc nejde. Hodně často kočárky, které mají velkou korbu a jsou fajn na malé mimi, mají pak sporťáky na houby. To je podle mého (velice subjektivního 🙂 ) názoru případ většiny polských kočárků. Takže bych spíš vybírala podle sporťáku a případně zvážila i možnost vložné tašky namísto korbičky. Vložná taška bývá větší (delší)
3. polohování korbičky/sporťáku
Pro mě byla jedním z hlavních kritérií možnost dát sportovní sedačku do úplného lehu - tj. do úplné roviny. Tak i v případě, že ti mimčo vyroste z korbičky, ale ještě nesedí, můžeš vozit dál v leže bez problému, může pást koníčky ve sporťáku s výhledem. Není to u všech kočárků, některé sporťáky se nepolohují nohy zvlášť a záda zvlášť, ale jako houpačka - tj. položíš záda do lehu, ale část pod nožičkama ti tím vyjede nahoru a mimčo leží s nohama pokrčenýma směrem vzhůru, jakoby pořád v polosedu. U hluboké korbičky některé kočárky taky umožňují polohování (přizvednutí) - je to asi fajn např. když máš hodně blicí dítě, ale není to nutnost (lze řešit podložením klínem atd.).
4. možnost sezení čelem/ zády k mamince
Je víc možnosti - buď se vyrábí tzv. přehazovací rukojeť a podle toho jede dítě čelem/zády k tobě. Nebo lze jednoduše nacvaknout sedačku oběma směry.Některé kočárky toto neumožňují vůbec, prostě v hluboké korbě je dítě čelem k tobě, ve sportovní zády a hotovo. Ideální mi to nepřijde, ale záleží na dítěti, některým je to buřt, jiné chtějí koukat na maminku. Každopádně je lepší mít možnost nastavení měnit, např když praží slunce nebo fouká vítr, tak můžeš jednoduchou změnou dopřát dítěti větší komfort.
5. odvětrání
podle mě důležité, vzpomeňme si, jak příjemně je v létě v zavřeném stanu...

My na základě těhle úvah nakonec koupili Hartan Topline S s výměnnou terénní nápravou a ruční brzdou - je super odpružený, stabilní, dobře odvětraný, jde do lehu, s přehazovací rukojetí a nacvaknutelný oběma směry, místo korbičky k němu máme větší pevnou vložnou tašku, které korbičku bez problému nahradí (pevné dno, pevné stěny). S malými koly výborně ovladatelný ve městě, s quad terénní nápravou tank do lesa. Jako nevýhodu bych uvedla horší skladnost a je docela těžký - na skládání do malého auta nebo v případě každodenního transportu do 4. patra bez výtahu bych vybrala jinak.

barunka1985
25. únor 2015

@kacbal aha děkuju za odpověď, tak to je pak o štěstí