Ahoj holky,
pořád váhám, bydlíme na vesnici, příjezdová cesta je štěrková nebo jen travnatá, na vesnici jsou rozbité cesty, hodne procházek bude po lesních cestách. Všichni mi doporučují otočná přední kolečka, ale ja k nim pocitově nemam duveru v tomto drsnhém terénu. Máte někdo zkušenosti, nebo jeste lépe, typ kočárku, který se Vám v podobném terénu osvědčil?
Díky moc
ahoj
na travnatém povrhu, či štěrkové cestě (drbné kamínky) s volnými kolečky hravě zvládneš,do lesa, na cesty, kde se budeš muset vyhybat velkým kamanům, kořenům, výmolům... je lepší kolečka zaaretovaná. Jezdím s X-landrem, má otočná kolečka s aretací, jsem taky z vesnice a jsem moc spokojená.Přeju šťastnou ruku při výběru 😉
Asi se budu opakovat, ale taky máme x-lander a na "drsnějším" povrchu se mi tedy líp jezdí se zaaretovanými kolečky, navolno se mi hodně zasekávají o kořeny/kameny/štěrk apod - takže já s otočnými kolečky jezdím spíš v normálním terénu 🙂 ale my teda máme klasickou čtyřkolku.
Ahoj, tak jak píšeš, bydlíme na vesnici - no spíš menší město, ale ty chodníky tady - děs, ani nemluvit! a silnice taky tak. Prostě hotovej tankodrom! Já koupila hloboký kočár Inglesina Magnum - nejlepší volba, když se dívám kolem sebe 😀 sporťák bude buď Hartan Topline X nebo Teutonia Mistral P - taky všechny 4 kola velký, takže neotočný 😉
ahoj tak do terénu a do lesa se mi nejvíce osvědčil quinny speedy, je to ale trojkolka, ale s tou prostě projedem všechno i s nearetovanýma kolečkama. 😉
Ahoj, jezdíme dost často po polních cestách a v terénu, na to jsou určitě lepší zaaretovaná kolečka - mám vyzkoušelo i na golfkách i na peg peregu i na casualplay. Po asfaltu určitě lepší otočná, ale do nerovného terénu přední kolečka na pevno. 😉
Také máme v okolí podobné terény a jezdím s otočnými kolečky a jen v nejhorším zaaretuju, předtím X-landerem XA, teď dokonce máme XQ, což přední kolečka jsou hodně malá a plastová, ale opravdu zvládaj ty terény skoro i líp než ten první, ale nevim, jak zimu, takže otočná doporučuji, ale spíše trochu větší a nafukovací, já nedám na tu výhodu, že nemusim nazdvedávat celej kočár, dopustit, že se krásně na místě jednou rukou otočim.
100% jo,jsem taky z vesnice ta že s cestama je to tu stejné.Na písku,na šterku,na polňačce i ve sněhu jsme vždycky krosili skolečkama "na volno".Zkoušela jsem zaretovat,ale mě osobně do každé terénu vyhovovalo mít je otočná.A hlavně nafukovací! 😉 .Měli jsme V-Cross.Teď máme golfky X-Lander XS a na to že to jsou golfky a měla jsem možnost si vazkoušet spoustu jiných,tak jsem maximálně spokojená 🙂 .
Ahoj, no tak asi jako ve všem, tak i v případě koleček bude každému vyhovovat něco jiného. Za sebe ale jednoznačně doporučuji velká, nafukovací, pevná kola. A to nejen do terénu, ale ocenila jsem to i v zimě do sněhu a pak do bláta. Je fakt, že na místě se s tím člověk neotočí, ale mě to nevadí, na jízdu s ním jsem si v pohodě zvykla. Naopak mám sporťák s otočnými předními kolečky a i normálně s tím jezdím jen pokud jsou zaaretovaná, mě to prostě přijde, že to nikdy tak pěkně /s těmi otočnými/ kolečky nevede.
já bych za sebe šla do otočných koleček taky jsme hodně v lese a na chapupě a váhala sem ale šla sem do otočných a nemělńila bych ale musíš si kopupit takové ty větší kolečka né ty malé mi máme espiro GTX a sem spokojená moc tedka bude i na druhé dítko.
Já bych se také přikláněla k větším, nafukovacím kolečkům, ale také nezapomeň hlavně na dobré odpružení na všech kolech. Nám se v tomto směru osvědčil Roan Marita
Vždyť ta kolečka jdou zaaretovat, když se ti ten terén zdá hodně drsný, třeba v lese, ale běžné terén většinou zvládají. Já bych neotočný nechtěla, s tím se člověk fakt nadře, v každé zatáčce nazdvednou oběma ruka, aby se přední kola zvedla, tak to ani náhodou, jednou rukou elegantně zatočím. A klidně i nenafukovací kolečky, pokud je kočárek dobře odpružený, tak se ušetříš, stále dofukování a případné píchnutí. Někde jsem četla, že nafukovací kolečka už jsou dávno překonaná.
Taky doporučuji otočná kolečka, ale jak píše lukza koupit větší, my máme x-lander xa a jsme spokojení. Už jsem to tu psala hodněkrát, jsme z vesnice, která leží v horách, takže jsem s ním jezdila úplně na všech možných povrchách a navíc malej je narozenej v listopadu, takže jsme ho otestovali pořádně i v zimě a neměla jsem jediný problém, i brusilt na ledě se s ním dá 🙂
x lander xa máme taky jezdí se s ním super ale chudák dítě v terénu, není odpružený.. takže já bych vybírala i z tohohle hlediska.. hluboký jsme meli jedo bartatina veliké super kola neotočné ale kočárek 100% odpružený 🙂 Nemysli jen na sebe ale i na prcka at z něj nevytřepeš duši 😉 příjemné vybírání..
Mám terény řekla bych úplně stejný - bydlíme na kraji vesnice, příjezdová cesta štěrková, pak už navazují polní a lesní cesty, ve vesnici taky žádná sláva. Mám Inglesinu Magnum, všechny čtyři velký nafukovací neotočný, přesto s ním nebyl problém manipulovat, jak tu někdo píše. Jediná poloha, ve které teď není úplně 100% je sedící těžké dítě a kouká směrem ode mě - pak už je problém přední kola nadzvednout a musím se opřít, ale jinak naprosto v pohodě. Bez zafixovaných koleček si jízdu po rozbité polňačce neumím představit a se zafixovanými kolečky stejně musíš kočár připozvednout, když ho chceš otočit. Notabene kočár, který není na tenhle způsob otáčení primárně stavěný, má přece otočná kola.
Šla bych do klasického čtyřkolového (co největší kola, čím menší tím horší) a houpacího kočáru (ať z dítěte nevytřeseš duši). Odpružené kočáry sice taky dobrý, ale zase ve srovnání třeba s tou Inglesinou zase nic moc. A určitě bych vyzkoušela v obchodě, jak se s kočárem manipuluje - i s prázdným, rozdíl je cítit i tak. Měla jsem v ruce prázdnou Inglesinu a prázdný čtyřkolový Patron a co se týče toho zatáčení, tak rozdíl byl cítit i s tím prázdným kočárem. Jestli mám Inglesina líp rozmístěnou váhu nebo těžiště, ale otáčí se výrazně snadněji (na prázdnou jen jednou rukou zlehka přitlačíš), na Patrona i prázdného bylo potřeba obouruč.
Jinak zvládala jsem s tím kočárem i jízdu po louce, jednou i v lese mimo cestu, když jsme zabloudili. Do města a na nákupy mám teď ještě druhý skladnější kočár s otočnými předními kolečky, protože tam je využiju určitě. Ale doma pořád tahám raději Inglesinu, i když už je malej těžkej a má to ty nevýhody, které píšu.
taky jsme měli do velkého terénu inglesinu magnum, supr, ale jen na miminko, dobře se s ní jezdí, na sezení je tedy horší - kšíry příšerně krátký!, nechápu, kdo je vymýšlel, např. přes fusak nebo když je dítě v kombinéze, nedají se zapnout, ani normálně jsem je zapla jen tak tak, při sezení špatné těžiště kočáru a nánožník taky na dvě věci - jen na ležící malinké miminko - na větší dítě krátký a když dítě sedí, nedá se připnout horní část, vadí tam.... jinak do terénu určitě ne točící se kolečka, ale stačí zaaretovat otočná u nějakého kvalitního sporťáku..
Jednoznačně velká nafukovací kola, máme iglesinu magnum a naprostá spokojenost, teda ještě kdyby měl ruční brzdu, mi tady z kopce občas trošku podjíždí. Je krásně lehký, takže mi nedělá problém ho při zatáčení nadzvedávat, houpe se, takže i pro dítě je to pohodlné. Kočárek s otáčecíma kolečkama bych pořizovala jen tehdy, kdybych bydlela někdy ve městě v nížině a věděla, že z toho města nevystrčíme paty, jinak ne.
Mám Firkon Verano, má taky nafukavací kola a přední otočná. Do terénu se dají zaaretovat, takže jsou pevná. Kočárek je odpružený, takže já jsem spokojená i do terénu. Snadno se ovládá. Bydlím na okraji Prahy, jezdíme i polními cestami.
Mám x-lander (trojkolák) a nemůžu si stěžovat. Bydlím u lesa a do města je cesta jak píšeš 🙂 Navíc už jsem jsme absolvovali i jízdu v lese a vše ok. Přes kořeny, bláto..a nebyla to žádná námaha 🙂 https://www.modrykonik.cz/fotoblog/ffiinnkkaa/a...