Dobrý den.
Měla bych dotaz. Zjistila jsem si zubní kaz mezi 1-2 nahoře, je tam tmavá "díra". Volala jsem dnes zubařce a ta mi řekla, že mám přijít 16.listopadu. Strašně mě to znervózňuje, ale neboli to, což mi zubarka řekla, že není akutní a kvůli situaci jaká je, musí dát přednost těm co ošetření potřebuji rychle. Co si o tom myslíte? Že to opravdu měsíc počká? Děkuji za odpověď
Myslím, že pokud to nebolí, tak ten měsíc nevadí 😉 já byla teď u zubařky a mám ještě jeden kaz a na ten mě objednala až na 25.11. Dělá to tak vždycky, když je toho víc..
A také doporučuju ten elmex gel..
@rejalin Neboli, ale znepokojuje mě to, že to jakoby "rozežírá" tu dvojku, nahoře u dásna, nevím jak to přesně popsat.. Nechci přijít o přední zub..”
Já tu rozumím, také jsem to tak také někdy měla, že jsem z toho byla nervózní 🙄 Myslim, že je fakt nereálné, aby se to nějak výrazně zhoršilo za měsíc ( samozřejmě nejsem odborník). Je to spíš jenom blbý pocit, když už o něm člověk ví. Dávej si ten gel, ten tvorbu kazu zmírňuje..
Každopádně si nemyslím, že bys o zub přišla, neboj se 🙂 normálně ti to vyvrtá, dostaneš bílou plombu, pohoda 🙂😊
@rejalin se uklidnuji tím, že se stejně nosí všude rouška 🙊😀 děkuju za povzbuzení, já a zuby to je moje noční můra 😬
Než jsem změnila zubaře, tak jsem musela čekat i rok, takže měsíc nic není.
Soucítím s tebou 🙂 já měla donedávna ze zubaře přímo hrůzu, zlepšilo se to až po tom, co jsem přešla k jinému, který si zakládá na tom, že nic nebolí.. teď po porodu se tam i skoro těším - je to jako hodinová dovča, člověk si tam poleží, nikdo nic nechce 😂😂😂
Pokud tě to nebolí, tak to trvá no. Já šla na akuta k zubaři 2x,jednou se mi dost blbě ulomil zub a podruhé se mi komplet vysypal zub po kousnutí do ořechu
Já mám kaz na stejném místě. Dentalni hygienistka mi brala mezizubni prostory takovým smirglem a odstipnul se mi kousek skloviny. Už to mám zahnedle přes rok a až zubařka opraví vše,co nemůže mít odklad,tak opraví i tohle 😉