Dobrý den, ráda bych se zeptala Včera jsem byla u dětské lékařky po odchodů domů jak jsem otevírala venkovní dveře jsem si narazila prst v tu chvíli jsem si neuvědomila v reflexu jsem ho olízla já nemám žádný škrábanec nebo oděrku ale po olíznutí prstů byla na něm krev pravděpodobně z kliky když sem otevírala ráda bych se zeptala zda je možné že jsem se nakazit Žloutenkou typů C-B zda HIV ? Prosím o pomoc a zkušenosti stálo se vám to také? Potřebuji úklidit mám doma malé děti a prožívám celý den stres. Budu vám moc vděčná za pomoc ❤️❤️❤️❤️
@barulina já měla na ruce krev ale byla už zaschlá no nevím zda to bylo z kliky z dveří nebo zda moje
@marcela009 no touž si musíš rozhodnout ty
@marcela009 Myslíš, že se na jiném webu dozvíš jiné informace než nebyt prase a že si můžeš dojít za 3 měsíce na testy, do té doby s tím nic nenaděláš.
To je hrozně retar* dotaz... ale jako prosímtě, tak snad, když jsi byla u dětské lékařky, tak tam snad nechodí tak nebezpeční pacienti ne? Tam snad chodí zdravé děti... neřeknu, kdybys byla v nemocnici na infekčním, ale u dětského lékaře to s tou klikou snad nebude tak hrozné. Každopádně, když jsem venku, tak si nikdy - absolutně nikdy nebudu nic olizovat tyjo. Ani na obličej si venku nemají lidi sahat, když nemají čisté ruce 😲
Bože můj, v neposlední řadě, vyhledala bych si na internetu, na co se vlastně ptáš. Žloutenky jsou 3 druhy, A, B a C. každá se přenáší jinak. Teď někde v KV kraji je myslím epidemie žl.typu A, která se přenáší dotykem-jeto nemoc špinavých rukou. A Céčko se myslím přenáší hlavně mezi narkomany, o viru HIV nemluvě. Proti žl.A a B existuje očkování, tak se nechej naočkovat a máš to vyřešené 😎
@rosalindamelinda Dobrý večer, právě je to Poliklinika a východ pro všechny, jsou tam více druhů lékařů.