Potřebuji poradit. Byla jsem u lékaře se zvětšenými uzlinami v hlavě, za uchem, na krku. Bolel mě i pohyb hlavou. Nabrali mi krev a podle výsledků že zašlou na ultrazvuk. Krev v pořádku, vše se uklidnilo. Bouličky zůstaly, ale nejsou bolestivé. Podle lékářky uzliny reagují na nějaký zánět v těle, ale crp bylo v pořádku. Měla jsem v hlavě jen jeden podkožní vřídek, který hnisal. Je to asi dva měsíce a mám to znovu. Znovu bolavé bouličky v hlavě. I jsem si nahmatala další bouličku na místě, kde nebyla a v hlavě mám 3 velmi bolavé vřídky, opět hnisají a je to velmi bolestivé. Na polštáři při spaní to hodně cítím. Z toho usuzuji, že tělo reaguje na ty vřídky takto. Ale co se s tím dá dělat? Na kontrole mě prohlédly a řekly, že se o žádné onemocnění uzlin nejedná, ultrazvuk nedělali a nic víc. Měla jste někdy něco takového? Jsou to vyloženě boláky pod kůži s hnisem. Potřebuji to nějak řešit. Je to opravdu bolestivé a nacházet si pořád nové bouličky na uzlinách taky není příjemný. Napadlo mě třeba nějaký preparát na akné, nebo něco. Jsem z toho už zoufalá.
@lv díky. Máš s tím nějakou zkušenost, jak to dělají? Neumím si to představit ve vlasech a snad by mi to opíchli.
Bratranekoj se to dělá také, na jiné části těla. Má to dost bolestivé. Vždy jede na chyru tam mu to rozříznou a vyčistí, ale stejně se mu to znovu objeví. Zkus vyčistit organismus nejlepší na čištění je čaj z kopřivy, ale pozor může se pít max 14 až 3 týdny pak musí být pauza. Je také možné, že se ti po piti kopřivy zhorší pleť apod. To je známka toho, že se tělo čistí.
Nemám, jen popisuji. Opichnout nevim, to uvidi doktor
@martt mám to taky už po několikáté, ale takto ošklivý podruhé. Zkusím všechno, je to strašný.
Ahoj zasla bych na chirdu ať to vyčistí a z hnisu vezmou stěr co tam je za bakterii.
@betysch děkuju. Jen se sama sebe ptám, proč mi tohle neřekne doktor.